Lethal Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 Inge bra att bygga monitorer i porslin, för ljudet studsar så hemskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
headdown Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 Inge bra att bygga monitorer i porslin, för ljudet studsar så hemskt. det är lungt jag fick locket med! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 Inge bra att bygga monitorer i porslin, för ljudet studsar så hemskt. mmm det lär ju låta skit 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 Inge bra att bygga monitorer i porslin, för ljudet studsar så hemskt. mmm det lär ju låta skit 🙂 Rejält med fibrer ger bättre resultat! **** ajajaj den var låg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 Det var väl inte nattrea igår??! Nattrea förresten...den gick mellan 17-21. Om det hade varit 00.00-07.00 hade jag accepterat namnet. chili//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
job Postat 10 mars 2006 Dela Postat 10 mars 2006 En knippe PLEKTRUM Musikbörsen Västerås! i'nt va det rea på dom inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sushi Brother Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 På tal om Musikbörsen, är det någon som har erfarenhet om hur lång tid det brukar ta att få varor beställda på deras websida? Jag beställde ett par AKG-lurar den 2:e Mars och har fortfarande inte fått något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 25 mars 2006 På tal om Musikbörsen, är det någon som har erfarenhet om hur lång tid det brukar ta att få varor beställda på deras websida? Jag beställde ett par AKG-lurar den 2:e Mars och har fortfarande inte fått något. det tar för lång tid!! köå från tyskland ist..halva priset ist!! Jonas Idf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.