Jump to content
Annons

De prylgalna läsarnas nya haklapp?


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 64
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Fönsterskrapa till bil - för vinterns nummer. Grymt billig. Väldigt bra spridning på.

säkert bra spridning som du säger, ... men kan du tala om för mig vad jag ska använda den till 😠

Den ska inspirera dig att köpa bil. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fönsterskrapa till bil - för vinterns nummer. Grymt billig. Väldigt bra spridning på.

säkert bra spridning som du säger, ... men kan du tala om för mig vad jag ska använda den till 😠

...ja har man ingen bil kan man ha den som en (något hal) musmatta 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fönsterskrapa till bil - för vinterns nummer. Grymt billig. Väldigt bra spridning på.

säkert bra spridning som du säger, ... men kan du tala om för mig vad jag ska använda den till 😠

Den ska inspirera dig att köpa bil. 😆

hur ska man ha råd med en bil när olsberg & co har ett sånt hutlöst pris på studiotidningen 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fönsterskrapa till bil - för vinterns nummer. Grymt billig. Väldigt bra spridning på.

säkert bra spridning som du säger, ... men kan du tala om för mig vad jag ska använda den till 😠

...ja har man ingen bil kan man ha den som en (något hal) musmatta 😆

lr rakhyvel... ? lite spartanskt kanske.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gr8! Det märks vad du jobbar inom... 😆  men du... vad är ett Bocciaklot??  😠

ffs de e ju sån där fransk muffin i metall / sten som man kastar mot en mindre muffin... den som kommer närmst vinner... typ...

aka boule tror ja...

Javisst, fast boccia är lite av en bensinmacksvariant av boule - i plast! Kanske går att platta till skiten och smälla in i en tidning iallafall 😄 .

Men tänk er scenen, ett avspänt gäng studio-rävar står på en gräsmatta på djurgårn med varsin sval bersa och spelar boccia - med STUDIO logon på.

Det är ett vykort det...... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gr8! Det märks vad du jobbar inom... 😆  men du... vad är ett Bocciaklot??  😠

ffs de e ju sån där fransk muffin i metall / sten som man kastar mot en mindre muffin... den som kommer närmst vinner... typ...

aka boule tror ja...

Javisst, fast boccia är lite av en bensinmacksvariant av boule - i plast! Kanske går att platta till skiten och smälla in i en tidning iallafall 😄 .

Men tänk er scenen, ett avspänt gäng studio-rävar står på en gräsmatta på djurgårn med varsin sval bersa och spelar boccia - med STUDIO logon på.

Det är ett vykort det...... 🙂

haha hade vart hett ja!

men uppblåsbara boccia-klot? de måste få plats i tidningen?

lr vänta nu.... 😆 BADBOLL!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Olsberg! Vi har lite förslag här, men dom kräver att tidningen börjar tryckas i A2-format för att vi ska få plats med alla grejorna. Kommer att tänka på t ex gummibåt och badmintonset!

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Olsberg! Vi har lite förslag här, men dom kräver att tidningen börjar tryckas i A2-format för att vi ska få plats med alla grejorna. Kommer att tänka på t ex gummibåt och badmintonset!

😄

😆😆

jaa gummibåt! tänkte me på de! fast istället för ratt sitter de en synth ist... o gitarrer ist för åror!! ... hm... kanske inte... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Olsberg! Vi har lite förslag här, men dom kräver att tidningen börjar tryckas i A2-format för att vi ska få plats med alla grejorna. Kommer att tänka på t ex gummibåt och badmintonset!

😉

Snarare en full tomtesäcka, va? 😉

Vi lusläser era förslag med ett stort leende! Hur sköna som helst. Varför inte stickers att fästa på baksidan av syntar? Syns schysst på scenen. - och klistrar man över tillverkaren så slipper man skämmas för vilken gammal dynga till hårdvara man har (om man har det) 🙂

EDIT: Nu drar jag offline till Ö-vik och är tillbaka på tisdag så jag kan inte svara mer i denna tråd på ett tag.

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi lusläser era förslag med ett stort leende! Hur sköna som helst. Varför inte stickers att fästa på baksidan av syntar? Syns schysst på scenen. - och klistrar man över tillverkaren så slipper man skämmas för vilken gammal dynga till hårdvara man har (om man har det) 🙂

-"Du kan ju bara du vill", sade alltid min fassa till mig när jag var liten. 😉

Studio-kepsar till oss som inte har något hår på huvet längre vore oxå schysst. 😉

Ha en skön helg! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm...

Kommer in på forumet efter att ha varit borta allt för länge, och vad ser man?

Allting är om möjligt än bättre än innan!! 🙁

...torkar tårarna efter ha skrattat lite väl mycket... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att denna tråd borde låsas och och tas bort för allmänhetens säkerhet. Jag tror att det finns en stor risk att många sjukhus inom en snar framtid kommer att ta emot aktiva musiker och forumanvändare med allvarliga kramper i magen och uttorkning på grund av allt för mycket gråtande (av skratt altså...) 🙁

Är inte långt därifrån. (Torkar tårar) Snacka om skön bild!!! 😄😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
captain nemo (oregistrerad)

Nä, det torde vara för att få plats med beställningslistan till alla olika promotionprylar som Hacke & Co har kommit på.

50 sidor redaktionell text, 50 sidor postorder.

Grejorna kommer med DHL.

//Nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, det torde vara för att få plats med beställningslistan till alla olika promotionprylar som Hacke & Co har kommit på.

50 sidor redaktionell text, 50 sidor postorder.

Grejorna kommer med DHL.

//Nemo

Julafton juh! 😉

Men jag tror fortfarande på den där musmattan... billigt, lätt att skicka med och användbart för 99% av läsarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Det ger ju oss nykomlingar en massa kramp i magen och så hinner man inget annat när man läser igenom långa trådar, men kör hårt - I love it

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...