Jump to content
Annons

Hejj


skylined

Recommended Posts

Har inte gjort nĂ„n presentation Ă€ven fast jag vart medlem i en halv mĂ„nad ungefĂ€r, sĂ„ jag tĂ€nkte be och fĂ„ presentera mig helt enkelt đŸ˜Č

Mitt namn Àr Johan Waldenström, Älder 23 Är, och bor pÄ GÀrdet i Stockholm.

För tillfÀllet sÄ pluggar jag pÄ SAE skolan i Solna, EMP kursen. Utöver detta sÄ gör jag inget men kanske ska söka nÄt jobb eller sÄ.

Mitt största intresse Àr för nÀrvarande musik (duh), bÄde att lyssna pÄ och komponera/producera sjÀlv (mest ambient,trance,hiphop,liknande).

Utöver musik-intresset sĂ„ Ă€r design och illustration en intressant sak. Har gjort 12 olika typsnitt genom Ă„ren som finns pĂ„ min hemsida att ladda ner gratis. Även annan design och fotografier. Adressen dit Ă€r www.uyc.nu. Ska vĂ€l styra upp en ny webbdesign pĂ„ sidan snart tĂ€nker jag.. behövs uppfrĂ€shning dĂ€r đŸ˜±

Utöver detta sĂ„ skejtar jag en del (Ă€r knappast proffs men det Ă€r roligt och bra motion), och jag gillar filosofiska frĂ„gor, lite psykologi, filmer, serier, forum 🙂

och lite allt möjligt annat. Humor Àr stort för mig ocksÄ.

De program jag jobbar i för musik Àr först och frÀmst Reason och FL... 2 superba program som rÀcker mer Àn vÀl till det jag vill Ästakomma.

Har lÀngst erfarenhet av FL (ca 7 Är), och det Àr det programmet som jag anser har bÀst sequencer av alla sequencer program enligt min smak.

Som person skulle jag beskriva mig som Àrlig, rÀtt enstörig, hÄller mig för mig sjÀlv, pratar bara nÀr jag har nÄgot 'vettigt' att sÀga osv.

Men Àr nog ÀndÄ hyfsat trevlig och sympatisk, och passar förmodligen bÀst med likasinnade.

Skulle ocksÄ kunna beskriva mig som konstnÀrlig och positiv för det mesta... jag siktar pÄ ett positivt tÀnkande och en tro pÄ min egen förmÄga.

Detta om mig och mina intressen.. hoppas ni blev lite klokare pĂ„ vad jag Ă€r för typ nu dĂ„ đŸ˜Č

annars fÄr ni vÀl frÄga mig om ni undrar nÄt mer.

-- slut --

Redigerat av skylined
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

hej och vÀlkommen hit.

dÄ du har mÄnga lÄtar upplagda pÄ din hemsida sÄ har du stora möjligheter att fÄ andra att lyssna och bedömma dem. Jag provade lyssna pÄ dem och det som jag tycker Àr bra Àr att du prova lite andra ljud, lÀgger mycket effekter pÄ sÄ att de lÄter feta, t.ex. mycket reverb, och att de ligger ungefÀr i samma stuk pÄ dem, iallafall pÄ dem som jag lyssnade pÄ.

stilen Ă€r lugn, softig och mycket ambient. Och om det Ă€r sĂ„n typ av musik du vill hĂ„lla pĂ„ med sĂ„ har du ju fĂ„tt till det bra 😳 Och Ă€ven om jag hĂ„ller mycket pĂ„ med musik och tycker ocksĂ„ om att skapa sĂ„dan hĂ€r tidlös och melodiska ambience musik, som bara ligger som nĂ„n slags bakgrund i huvudet nĂ€r man lyssnar pĂ„ dem, sĂ„ Ă€r det svĂ„rt att bli kĂ€nd och berömd av sĂ„nt. Fast ge inte upp hoppet att bli en producent av nĂ„gon slag, det Ă€r bra att ha drömmar.

MVH Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😉

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😳

PS. Tack för fonterna. Subway var assnyggt! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

hej och vÀlkommen hit.

dÄ du har mÄnga lÄtar upplagda pÄ din hemsida sÄ har du stora möjligheter att fÄ andra att lyssna och bedömma dem. Jag provade lyssna pÄ dem och det som jag tycker Àr bra Àr att du prova lite andra ljud, lÀgger mycket effekter pÄ sÄ att de lÄter feta, t.ex. mycket reverb, och att de ligger ungefÀr i samma stuk pÄ dem, iallafall pÄ dem som jag lyssnade pÄ.

stilen Ă€r lugn, softig och mycket ambient. Och om det Ă€r sĂ„n typ av musik du vill hĂ„lla pĂ„ med sĂ„ har du ju fĂ„tt till det bra 🙂 Och Ă€ven om jag hĂ„ller mycket pĂ„ med musik och tycker ocksĂ„ om att skapa sĂ„dan hĂ€r tidlös och melodiska ambience musik, som bara ligger som nĂ„n slags bakgrund i huvudet nĂ€r man lyssnar pĂ„ dem, sĂ„ Ă€r det svĂ„rt att bli kĂ€nd och berömd av sĂ„nt. Fast ge inte upp hoppet att bli en producent av nĂ„gon slag, det Ă€r bra att ha drömmar.

MVH Anders

tack för vÀlkomningen

jag siktar vÀl inte precis pÄ att bli kÀnd producent, Àven om det vore kul

kĂ€nns mer som en hobby för mig.. Ambient lĂ„tarna jag har pĂ„ sidan Ă€r inte direkt tĂ€nkta som lugnande bakgrunds musik, men sĂ„ kan man ju se det om man vill 😎

sen fanns ju 2 andra genrer pÄ sidan ocksÄ (övre menyn)

kul att du lyssnade!

ps. tack ocksĂ„ alla andra för vĂ€lkomningen 🙂

Redigerat av skylined
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...