peber Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Hejsan! Har hĂ€ngt hĂ€r ett tag men har inte postat alltför ofta, hade tĂ€nkt att Ă€nda pĂ„ det nu đ . Jag Ă€r 20 Ă„r och bor i det vackra (men lilla) PiteĂ„, spelar frĂ€mst gitarr men Ă€ven en del bas. Lyssnar pĂ„ ganska blandade artister, favoriter just nu Ă€r Mr Bungle, Mars Volta, Burzum och Johnny Cash. Jag har precis börjat skapa musik pĂ„ en lite seriösare nivĂ„ (med det menar jag att lĂ„tarna blir fĂ€rdiga đ ). Jag anvĂ€nder frĂ€mst Fasttracker och Reason men skriver mest med hjĂ€lp av gitarren. Jag hoppas att jag kan tillföra forumet med nĂ„gonting, Ă€ven fast jag inte har nĂ„gra ambitioner att skapa en klassiker som Keep On Dreaming. NĂ„vĂ€l, hej hej! edit: jomenvisst, jag har ju en demolĂ„t uppe ocksĂ„ https://www.studio.se/index.php?showtopic=22207 Redigerat 22 februari 2006 av peber
Linus Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đł
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 ... och ölen Àr slut för tillfÀllet, men hejs Ä vÀlkommen ÀndÄ!
ThomasJ Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 vÀlkommen. Hatten pÄ hyllan nÀr man e inne:P
Kornsan Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Kul!! Skall lyssna pÄ lÄten nÀr jag kommer hem. Har inget ljudkort pÄ jobbet VÀlkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.