Jump to content
Annons

Melodiös Metal


flash

Betyg  

5 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      1
    • 5
      1


Recommended Posts

* LÅTNAMN:Inget än

* ARTIST/GRUPP:Fredrik Rydin

* GENRE:metal/Hårdrock

* LÅTLÄNGD:ca 1min

* KOMPOSITÖR:Fredrik

* PRODUCENT:Fredrik

* EV. MEDVERKANDE:inga

* INSPELNINGSÅR:2006

* FORMAT:mp3

* STORLEK: 1.54

* STATUS: Skiss

Har en början på en låt som kan bli nåt (får vi hoppas) håller på att jobba på en fortsättning. Ge mej lite feedback på denna lilla låt snutt tack.

Flash

NoName_05.mp3

Redigerat av flash
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

kan nog backa herr lundin lite här, trummorna går omotiverat fort.

hade nog kunnat blivit rätt häftigt ifall du satt piano "sticket" på gitarr istället (ja jag kanske är lite bakåtsträvare :rolleyes: ), och samtidigt kanske gjort nån intressantare takt med rythm gitarr/bas/trummor undertiden...

samt då justera nivåerna lite, men tror definitivt det kan bli intressant, hade du tänkt nån sång på det hela?

Link to comment
Dela på andra sajter

kan nog backa herr lundin lite här, trummorna går omotiverat fort.

hade nog kunnat blivit rätt häftigt ifall du satt piano "sticket" på gitarr istället (ja jag kanske är lite bakåtsträvare 😆 ), och samtidigt kanske gjort nån intressantare takt med rythm gitarr/bas/trummor undertiden...

samt då justera nivåerna lite, men tror definitivt det kan bli intressant, hade du tänkt nån sång på det hela?

Håller nog med dej ska nog sätta en gitarr istället för ett piano. Håller på att exprimentera med lite kombinationer. gitarr har jag lirat lääääänge men inte att programera trummor :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...