Jump to content
Annons

Är jag dum eller vad?


The Mr

Recommended Posts

ingen som vill bjuda över mej? jag har ju satt ett högre "högsta bud", och det vore ju trist för säljaren att behöva förlora 5.50kr på portot.

dessutom så förväntar jag mig en namnteckning eller ett personligt meddelande på sedeln när och om jag vinner. då kan jag ju sälja den vidare när du blir megakändis, antingen genom musiken eller p g a den här knäppa auktionen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Så länge ingen bjuder mer än 110kr så kommer de inte slå mitt "max".

Fast det här visar ju bara att 100SEK verkligen är värt just 100SEK. Vad hade hänt om du fick mer för 100-lappen? Då skulle vi ju kunna gå till affären och handla för 107kr men bara betala med en 100-lapp och en hänvisning till din auktion. Världsekonomin skulle kunna haverera. Du är alltså ute på mycket tunn is, min vän.

Titta ut genom fönstret. Ser du bilen som står där längst bort? Det är SÄPO som håller ett öga på dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge ingen bjuder mer än 110kr så kommer de inte slå mitt "max".

Fast det här visar ju bara att 100SEK verkligen är värt just 100SEK. Vad hade hänt om du fick mer för 100-lappen? Då skulle vi ju kunna gå till affären och handla för 107kr men bara betala med en 100-lapp och en hänvisning till din auktion. Världsekonomin skulle kunna haverera. Du är alltså ute på mycket tunn is, min vän.

Titta ut genom fönstret. Ser du bilen som står där längst bort? Det är SÄPO som håller ett öga på dej.

Ha ha ha... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vill komma till medborgarplatsen och fira min auktionsvinst? Jag förväntar mej min 30 000 supportrar och att A-Teens Marie kommer och sjunger för mig.

Jag bjuder på en öl till första som anmäler sej. Betalar givetvis den och min första med hundralappen som The Mr ska skicka!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...