Jump to content
Annons

Tävling


pXp

Recommended Posts

We have a winner!

Danabackens enda (från forumet) bidrag vann.

En bra snutt som gör en nyfiken på Refillen tycker jag.

Grattis, du får ditt namn och länk till ev hemsida på sajten (som hade över 10000 besök under februari).

PM'a mig igen.

Lyssna här!

Nästa Refill, som kommer att bli bättre och framför allt innehålla fler ljud (inte bara sampelbaserade), kommer också att ha en demolåts-tävling, men då endast för donatorer...

//peAk

Redigerat av pXp
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hehe! 😛

Kanske lite tråkigt dock att jag var den enda från forumet som var med. Hur många var med egentligen? var det bara engelsmannen? 😠

Hehe, nja av tråden att läsa var det ju flera som verkade delta, men kanske tog tiden och inspirationen slut? Jag är ganska hård vad gäller deadlines, så nu när tiden gick ut fick det helt enkelt vara slut på tvälingen.

Underrubriken var ju "Gör en demo om du törs" och det visade sig bara vara du från forumet som vågade. Engelsmannens bidrag sa egentligen inte så mycket om refillen så jag bestämde enväldigt att du skulle vinna 🙂 Men visst hade det varit kul om fler hade varit med...

//peAk

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa Refill, som kommer att bli bättre och framför allt innehålla fler ljud (inte bara sampelbaserade), kommer också att ha en demolåts-tävling, men då endast för donatorer...

Vad menar du med donatorer?

Jag är gärna på igen när det kommer! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du med donatorer?

Jag är gärna på igen när det kommer! 😠

Jag har detta som ett litet testprojekt för att se om folk är villiga att donera för att få fler refills. Det är helt frivilligt att donera och summan bestämmer man själv - Refillen är dock alltid gratis att ladda hem.

Jag har satt ett mål på 1000:- ($123), då släpper jag en ny. Några små donationer har faktiskt trillat in än så länge. Pengarna går till hård/mjukvara, webbhotell etc.

Som donator får man några "fördelar" så som nyhetsbrev, vara med i testgruppen, och vara med i tävlingen om att göra demolåten (blir först aktuellt efter nästa release).

//peAk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...