Jump to content
Annons

Ang. tipset i nya Studio


Mr Keys

Recommended Posts

Jag minns inte vad pluggen hette, och jag har inte nya Studio i närheten, men...

Tipset i ProTools i tidningen handalde om en plugg som "automatiskt" syncade dubbningar i ProTools till ett "värd"-spår......vad hette den pluggen?

Jag minns att jag hörde talas om den för några år sedan, när jag pluggade på SAE, men har inte reflekterat mkt över det sedan dess, men nu när jag läste tidningen insåg jag hur otroligt mkt en sådan plugg skulle underlätta i vårt arbete......

Eftersom vi inte kör ProTools undrar jag ju självklart om den även finns till Logic, alternativt om det finns en liknande plugg till Logic?!?!? *hoppas men vågar ej tro det*

😉😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hallå!

Det var jag som skrev om detta i senaste Studio nr 01-2006.

Det var kul att du insåg dess storhet, för det är precis vad det är! VocAlign som den heter finns i AS (Audio Suite) format för ProTools och den har även precis kommit som en VocAlign PRO vesrion med lite fler möjligheter för überkräsna. Den ingår även i DV Toolkit 2. För ett par år sedan så fanns även fristående versioner från dem, men jag vet inte om det finns idag.

Mer info om VocAlign hittar du här: http://www.digidesign.com/products/details...product_id=2701

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...