J.N Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) Hej ! Har kollat lite snabbt,skummat igenom forumet och det ser ut som ni har vĂ€ldans kul med allt musikskapande. Jag har spelat i band sen tonĂ„ren och har fastnat i hemstudio trĂ€sket đ Kort sagt en Pc med program för inspelning av alla instrument som behövs i ett band. Ăr vĂ€l en allti allo inom instrumenteringen. Gillar allt som svĂ€nger. Ăr ganska lagom pĂ„ allt sĂ„ att sĂ€ga. Dvs bas,gitarr keyboard, anvĂ€nder diverse plugins för trumkomp etc....etc.. Ăr vĂ€ldigt intresserad av samarbete om rĂ€tt lĂ„t infinner sig. SĂ„ om ni har nĂ„t intressant pĂ„ gĂ„ng sĂ„ hör gĂ€rna av er. hmm.......Okay det fĂ„r rĂ€cka sĂ„ lĂ€nge ! đ Redigerat 20 januari 2006 av J.N
beat mastern Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 va bra att du har hittat hit (du kommer att bli ball hÀr) och en varning, det Àr beroende framkalande
Danabacken Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (du kommer att bli ball hĂ€r) đ Tjenare pĂ„ dej! VĂ€lkommen skaru va' đ
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 och en varning, det Ă€r beroende framkalande đđ VĂ€lkommen hit!
tordA Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 (redigerat) HiYa Redigerat 24 januari 2006 av TordA
J.N Postat 21 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 21 januari 2006 Tack för det varma mottagandet. Det vĂ€rmer ! đđ
Gote Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Tack för det varma mottagandet.Det vĂ€rmer ! đđ JodĂ„! Varmt vĂ€lkommen ska du vara! đ
sixties Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 vÀlkommen, vad för musik Àr du intresserad att göra? har sjÀlv funderat pÄ att hitta nÄgon att samarbeta lite med. Àr framför allt bassist men Àr tvungen att göra allt sjÀlv sÄ det lÄter dÀrefter. SÄngen Àr min svagaste punkt. jag gör helst 60-tals rock men Àven punk.
Arin (oregistrerad) Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 Hej hej hoppas du trivs dom flesta Ă€r snĂ€lla i alla fall đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.