Jump to content
Annons

kanske krångligt önskemål


Mr Keys

Recommended Posts

Jag skulle vilja kunna välja bort olika rubriker från min förstasida i Studioforum....

Personligen är jag bara intresserad av att läsa: "allmänt", "nyheter", "komposition", hela "generellt"-mappen utom musiktips, hela "inspelningsprogram" och "pluggar" samt "hårdvara"....allt annat skulle jag vilja kunna välja bort så man slipper se de trådarna i sin förstasida.....sen går man ju självklart in och grottar lite i andra rubriker också när man känner för det!

Jag tycker nämligen hela studioforum är väldigt bra, men på sista tiden har det blivit för mänga trådar som jag är helt ointresserad av, som skjuter undan såna trådar jag faktiskt ÄR intresserad av....

skulle det inte gå att göra nån form av formulär, där man får bocka i de rubriker man vill ska finnas på sin egna personliga förstasida i studioforum....

det kanske inte stöds av det "systemet" forumet är uppbyggt på, men det borde ju inte vara så mkt extra information att lagra på varje användare....!?

😆😎🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

I respektive forum så finns längst ner funktionen "Prenumerera på detta forum"

Använd den funktionen på det forum du vill ha.. Sen går du in under "min kontrollpanel" och väljer "View forums" eller "View topics" där kan du göra ett bokmärke så får du ett eget skräddarsytt studioforum. 😆

Redigerat av hegobald
Link to comment
Dela på andra sajter

Aaah...detta hade jag ingen aning om.....detta är nu gjort och underlättar en del, men det är bara halvvägs....om jag inte missat något...!?

Jag skulle vilja, just som på förstasidan, där de senaste trådarna i forumen syns....

en helt skräddarsydd förstasida....som bygger på precis samma princip som den riktiga "förstasidan", fast där jag själv kan välja vilka forum som skall ingå i just min egen förstasida....för att snabbt och enkelt se vad nytt som skrivits under de rukrikerna jag är intresserad av....

fast ditt tips underlättar och lite ändå, åt minståne tillgängligheten på de ämnen jag är intresserad av....thnx! 😆😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...