Jump to content
Annons

Vem fan är Simon "sideway" Lundin ?


sideway (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Känner igen det där bordet? Soundcraft? eller nää vad heter de andra.. :S

Nej, jag känner minsann igen Midas-bordet i Törnrosdalen, Astrid Lindgrens Värld. 😕

EDIT: Varmt välkommen Simon!

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

sideway (oregistrerad)

Kul att jag fått så många svar så fort...

Här är lite svar på tal...

Mixer på bilden är ett Midas bord och JA det kommer från astrid lindgrens värld...det är numera utbytt mot ett digitalbord.

Eddie meduzas bord var ett soundtracs cm4400 en klassiker som lät otroligt bra men behöves en ordentlig renovering efter alla råttor som varit och gnagt på det 😮 / Sideway

Link to comment
Dela på andra sajter

sideway (oregistrerad)

Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway

Skåning och uppväxt med Meduza och Kal P Dal. Viss av min humorpop har associerats med Meduza.

Sen finns alltid Google. Låt dig aldrig luras av e-folks faktaförmåga. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
Såg Eddie live i växjö folkets park för många herrans år sen... då han fick en ölflaska i huvet och ställde in 😉

Välkommen hit

Stackars Eddie. 😄 Jag har faktiskt inte hört en enda låt av denne man...men av titlarna så verkar han dela humor med Björn Rosenström och Onkel Kånkel?

Nåja...välkommen hit sideway! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...