Guest sideway Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 (edited) Hej Hej Edited October 9, 2014 by sideway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richie76 Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Eddies gamla prylar! Vilke grej! 😕 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Hej och välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Känner igen det där bordet? Soundcraft? eller nää vad heter de andra.. :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 (edited) Känner igen det där bordet? Soundcraft? eller nää vad heter de andra.. :S Nej, jag känner minsann igen Midas-bordet i Törnrosdalen, Astrid Lindgrens Värld. 😕 EDIT: Varmt välkommen Simon! Edited January 13, 2006 by Linus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Skapligt bord 😮 Välkommen 😄 .Viktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sideway Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Kul att jag fått så många svar så fort... Här är lite svar på tal... Mixer på bilden är ett Midas bord och JA det kommer från astrid lindgrens värld...det är numera utbytt mot ett digitalbord. Eddie meduzas bord var ett soundtracs cm4400 en klassiker som lät otroligt bra men behöves en ordentlig renovering efter alla råttor som varit och gnagt på det 😮 / Sideway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Jag fick en förfrågan om vem jag var efter att jag lagt ut en demolåtpå forumet... hihi! Det var jag! 😕 Varmt välkommen! Lägg gärna ut mer musik senare! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Errol Norstedts gamla prylar! Vilken grej! 😕 Välkommen hit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sideway Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 yoyo! welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umemagnus Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Välkommen hit 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 välkommen mannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mr Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Välkommen hit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexustwins Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Gonatt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Jag är lite impad över att det fortfarade några som känner till Meduzas riktiga namn (Errol Norstedt för dom som inte visste det). Sideway Skåning och uppväxt med Meduza och Kal P Dal. Viss av min humorpop har associerats med Meduza. Sen finns alltid Google. Låt dig aldrig luras av e-folks faktaförmåga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 HiYa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pico Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Tja! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altzi Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Goddag 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinm Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Välkommen! Eddies prylar...respekt 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Tjenare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Välkommen! Hehe, nu blev jag nyfiken på din musik, måste lyssna lite. 😮 Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Såg Eddie live i växjö folkets park för många herrans år sen... då han fick en ölflaska i huvet och ställde in 🙂 Välkommen hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda P Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 tjenare......trevligt, trevligt!! 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 det mixerbordet vill jag ha!!! 😄 , välkommen feresten 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katla Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Såg Eddie live i växjö folkets park för många herrans år sen... då han fick en ölflaska i huvet och ställde in 😉 Välkommen hit Stackars Eddie. 😄 Jag har faktiskt inte hört en enda låt av denne man...men av titlarna så verkar han dela humor med Björn Rosenström och Onkel Kånkel? Nåja...välkommen hit sideway! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sideway Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Man får tacka för varma välkomnandet i forumet 🙂 / Sideway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Hallå! Välkommen hit! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Välkommen skall du vara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Välkommen!.... 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts