Jump to content
Annons

Hur gör jag?


Altzi

Recommended Posts

Annons
Använd sökfunktionen! 😆

Nekos Guide

Skriv in ditt användarnamn i Filtrera efter användarnamn-fältet.

Välj Användarnamn i menyn Sortera resultat efter...

Välj forum: Demoinspelningar

Klicka på Sök o börja leta 😕

Hjälper bara halvvägs då jag bara hittar låtar i trådar jag startat

Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag...

Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja hitta alla låtar jag laddat upp under demoinpelningar, inkl de som jag laddat upp i trådar startade av andra.

Varför laddar du upp låtar i andras trådar? 🙂

T.ex om jag medverkar på någon låt tillsammans med en annan forummedlem, eller om jag lagt upp ett ljudexempel för att förklara något eller så 🙂

Edit: stavfel samt meningsbyggnadsfel 😆

Redigerat av Altzi
Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag...

Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 🙂

Men om inte ens du kan hitta den så lär ju ingen annan göra det heller 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Aha...såg att du ville hitta de alster du laddat upp i andra trådar också...Då...kan det bli svårt...Tror jag...

Det har liksom slunkit in en snutt någonstans som jag inte vill ha kvar här, och jag kan f*n inte hitta den 😕

Men om inte ens du kan hitta den så lär ju ingen annan göra det heller 😳

Skön filosofi... 😳

Exempel: "Om inte jag tänker på att det är stökit hemma hos mig så gör ju ingen annan det heller"

😳

.Viktor

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...