Crownfield Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 hej, Jag började i fel ände... Postade en demo (eller två för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...😆 Här kommer så en liten presentation av vem jag är. 29 år. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare på en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nån som minns? 🙂). Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa år, med Knopfler som främsta influens. Var också lite småaktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; då i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin. Numera håller jag mest på med egen gitarrbaserad musik, åt blues/pophållet och spelar även in o producerar ett par olika kompisars musik. ...Tack för mig 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 😆 Det visar framåtanda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EkenMusiX Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 🙂 Det visar framåtanda... word! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crownfield Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 😆 tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 tjena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 HiYa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes på verkligen på din demo! 😆 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Maaalmöööö! Välkommen. Vi är rätt många som bor i Malmö/Lund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crownfield Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 (edited) mmmmh.... Malmö/Lund.... Världsherravälde! ..Sweeeeet!... *gör V-tecknet* 😄 EDIT: Tack förresten :-) Kul att se att här är skåningar också! Edited January 4, 2006 by Crownfield Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Tjenare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altzi Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Grattis och välkommen 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 5, 2006 Share Posted January 5, 2006 välkommen 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Välkommen hit! Blues i Malmö! 😎 Ska vi leka? 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda P Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 hallå eller.....igen!! 😉 välkomnad ska du vara.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts