Crownfield Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 hej, Jag började i fel ände... Postade en demo (eller två för att vara exakt) innan jag postade en presentation... Silly me...😆 Här kommer så en liten presentation av vem jag är. 29 år. Bor i centrala Malmö. Arbetar som projektledare på en IT-konsultfirma. Utbildad mjukvaruingenjör. Drev egen firma innan för att ta fram mediaproduktionsverktyg för bland annat BeOS och Windows (nån som minns? 🙂). Har sysslat med musik sen alltid. Framförallt spelar jag gitarr sen en massa år, med Knopfler som främsta influens. Var också lite småaktiv i demoscenen och gjorde elektronisk musik förr; då i FastTracker II och senare MIDIbaserat. Scennamnet var Merlin. Numera håller jag mest på med egen gitarrbaserad musik, åt blues/pophållet och spelar även in o producerar ett par olika kompisars musik. ...Tack för mig 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 😆 Det visar framåtanda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EkenMusiX Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Välkommen! Det gör inget att du postade en demo före en presentation. 🙂 Det visar framåtanda... word! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crownfield Posted January 4, 2006 Author Share Posted January 4, 2006 😆 tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 tjena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 HiYa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Tjena! Ja, att du har Mark Knopfler som idol hördes på verkligen på din demo! 😆 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...