beat mastern Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 tjao, jag heter victor och kommer från lerum utanför göteborg. mitt stora intresse e musik och jag kan spela piano, gitarr, trummor och produserar musik där syrran sjunger(kanske inte så förstklassigt men ändå kul) 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 bara så ni vet 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 HiYa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 hallå 😲 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Tjena! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinm Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 hej o välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Ja, det låter kul! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinkey Zwei Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikMikaelsson Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 😄 välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag... Hehe... Jaså? 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? tror inte hon e intreserad 😉 ska fråga 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 feresten ja e DJ också 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 Tjena! Välkommen! tackar tackar 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 produserar musik där syrran sjunger(kanske inte så förstklassigt men ändå kul) 😉 asså syrran skunger ball de e nog lite mitt fel att det inte låter så bra hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Välkommen 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 så här mycket uppmäksamhet behövs vel inte för en sån här sak hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 3, 2006 Author Share Posted January 3, 2006 (edited) syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😉 Edited January 3, 2006 by beat mastern Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Hej hej! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 Tjenare! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EkenMusiX Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 välkommen 😉🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😎 Ja, många pinsamheter uppstår i forumet! 😳 Hej hej förresten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
claypool Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 Khosh amadid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sounden Posted January 4, 2006 Share Posted January 4, 2006 välkommen grabben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 10, 2006 Author Share Posted January 10, 2006 här har jag lakt ut vår första låt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedda P Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 goddau..... 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Humor Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 tjenamors Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 syrran ville absolut inte vara här, snacka, och ha kul "d kan ju va pinsamt om nån ser va ja skriver" va hennes ärgument 😏 Ja, många pinsamheter uppstår i forumet! 😕 Hej hej förresten... Som när Pazo hittade mig naken i 3 till 5 tråden... Fy vad jag skämdes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 Hej, hej. Ska inte syrran också hänga här och snacka? Det beror på hur gammal hon är tycker jag... Hehe... Jaså? 😏 Ja, stället kryllar av mansgrisar :=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts