Jump to content
Annons

Feedback sökes! =)


Timberman

Recommended Posts

* LÅTNAMN: X

* ARTIST/GRUPP: Timberman

* GENRE: Vet faktiskt inte:O fjortis-simpel-eurodance techno möjligtvis

* LÅTLÄNGD: 3:37

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 3.32mb

* STATUS: Skiss

* LÅTLÄNK:

Hejsan 🙂 detta blir mitt första inlägg här och meningen med att lägga upp denna låten är att jag skulle behöva lite feedback om hur åt skogen låten låter:). Skulle också vara extremt tacksam om någon känner sig manad att ge tips om vad jag behöver förbättra i framtida låtar, samt om melodin, kicken etc etc e kassa. Detta är min första låt (har fifflat lite innan men denna e den som tagit sig över 20 sek strecket:P) Jag kan själv inte se vad som behövs läggas till det är därför jag postar här:D

Tack på förhand=)

EDIT: Har ändrat lite på låtfan:) tycker själv det låter bättre nu, vad tycker ni?=)

L_t_1.mp3

Redigerat av Timberman
  • Gilla 5
  • Tack! 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

ok, om jag ska säga något om ljudet. så måste du ju fåt till mer tryck. Hi-Haten som du har snurrandes i bakgrunden skulle du kunna slänga bort. för det låter skit. det surrar bara.

För att att få mer tryck så "måste" du ha en framträdande hihat och ingen reverb. och en fetare kagge utan reverb eller delay. du måste få kaggarna låta närmare högtalarna. inte så det låter som du här musiken från andra sidan stan.

peace!

edit: onödigt personligt utlåtande. sorry. det är absolut inte min mening att "trycka ner" folk.

Redigerat av dajerszz
Link to comment
Dela på andra sajter

Dajerszz, jag tror inte att jag sett dig skriva en enda positiv feedback än så länge.

Jag tycker man ska ge konstruktiv kritik som hjälper en, och det gör du, men är det verkligen nödvändigt att trycka ner de du kritiserar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Det här funkar väl ganska OK, visst kan man mecka till både det ena och det andra men är det första hela låten så skulle jag i alla fall vara stolt så det så jäklar i det. Lycka till och kör på bara det blir bra det här.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Cleff (oregistrerad)

saknas en pad genom hela låten....eller nåt, låter tunt annars. Vart är basen? Lite för många breaks, lite för låg volym...melodin har lite för tamt ljud, även fast själva melodin säkert fungerar för sån här musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 år senare...
  • 4 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 5 år senare...
  • 7 månader senare...
  • 3 månader senare...
  • 2 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...