Jump to content
Annons

Mera julklappar :)


Skoglund

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Jag önskar mig en ny fin hårborste, en stor spegel att sätta upp på väggen och en kräm mot mörka ringar under ögonen. Kul va?

Just det, önskar mig mycket kärlek också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi får det vi önskar här så önskar jag en ny dator med 10st 10ghz proccessorer 10terrabyte minne 4 st 100terrabyte hd's på 50000rpm m.m m.m m.m 😄

Skämt å sido, jag önskar mig en dator så jag kan börja jobba med musiken igen, har bara en PII400mhz hurgah!!! ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

Min huvudsakliga ljudklapp har redan anlänt och blivit uppackad; En Benchmark ADC1 - det perfekta komplementet till min Benchmark DAC1... 😛

Om man kunde önska något annat, så hade det nog varit en av mina nya favoriter när det gäller bandmikrofoner; Crowley&Tripp Proscenium eller Studio Vocalist. De finns med i senaste omgången inspelningar på testsiten, om någon vill höra hur två grymt bra bandmicar låter. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan jag önska en flickvän eller räknas det som koppleri ifall du ger mig det...?

Tveklöst! 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett akustiskt korrekt vardagsrum! 😆

Däremot är jag helsåld på mxl v69-micken (mogami ed). Tyckte den knäckte på claes testsite + att den inte kostade supermycket...

Fick jag önska vad jag ville skulle jag nog hojta efter en såndäringa crowley & tripp-mick, lät otroligt bra! ...men jag antar att de är dyra, eller? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick jag önska vad jag ville skulle jag nog hojta efter en såndäringa crowley & tripp-mick, lät otroligt bra! ...men jag antar att de är dyra, eller? :rolleyes:

Crowley & Tripp-micarna både låter kanonbra - och känns gedigna och välbyggda i minsta detalj. 😆

Dyra? Det beror väl på vilka referensramar man har, men ca 20000:-/st får man hosta upp... Jag köper förmodligen någon av dem så småningom, men just nu tillåter inte ekonomin det... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Behringer Hd280 Pro!

Tänk er att springa ner till julgranen på julmorgonen med svettiga fötter som smakrar på det nylagda ek-golvet och öppna paketet.

Just det, så firar vi ju inte jul här i svergie. 😮

Men ändå! 😮

😱

Redigerat av X-enon
Link to comment
Dela på andra sajter

Behringer Hd280 Pro!

Tänk er att springa ner till julgranen på julmorgonen med svettiga fötter som smakrar på det nylagda ek-golvet och öppna paketet.

Just det, så firar vi ju inte jul här i svergie. 😮

Men ändå! 😉

😱

...fast du menar nog Sennheiser - och inte Behringer... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...