c-LuE-lEsS Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Jag tar och sĂ€ger hej till alla nu! Blev uppmanad av en kamrat att kolla in det hĂ€r forumet. Det gjorde jag INTE fel i. verkar vara ett trevligt forum för musik och skapande av musik etc. Jag kommer ursprungligen frĂ„n en liten by som heter TorsĂ„ker (ca 5 mil utanför GĂ€vle) men har nu flyttat in till Sandviken (ca 2 mil utanför GĂ€vle). Jag har hĂ„llt pĂ„ med musik sedan -98 nĂ„gongĂ„ng dĂ„ jag fick en gitarr. Jag har alltid varit frĂ€lst i hĂ„rd rock och började snarast att börja spela i olika hĂ„rd rocks band (sĂ„ fort jag lĂ€rde mig kvintackorden đł) har sedan gĂ„tt musik pĂ„ gymnasiet dĂ€r jag blev grymt intresserad av Petrucci och Malmsteen som jag gav mig otroligt mycket i mitt gitarrspelande. Nu gĂ„r jag en utbildning pĂ„ högskolan i Falun dĂ€r jag kommer att satsa pĂ„ att bli musikproducent, ljudtekniker eller nĂ„gonting inom musiklĂ€ggning av film (har inte bestĂ€mt Ă€nnu, har snart bara avverkat första terminen). I övrigt sĂ„ hĂ„ller jag pĂ„ med ett projekt dĂ€r vi gör Pop/rock och elektronisk dansmusik. GĂ„ gĂ€rna in pĂ„ hemsidan och lyssna pĂ„ vĂ„r musik. kom gĂ€rna med kommentarer pĂ„ det ni hört, all kritik Ă€r vĂ€lkommen. http://www.pitchlab.se God Sankta Lucia allihopa!! MVH Andreas
ThomasJ Postat 13 december 2005 Postat 13 december 2005 Hej, och vĂ€lkkommen! Du kommer trivas hĂ€r med oss:) Ăven om jag inte har samma smak pĂ„ musiken som dig men alla Ă€r vi ju olika:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.