Lindeberg Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Hej! Jag har lurkat runt ett tag på detta forum och äntligen registrerat mig idag. Min label, Bevlar, sysslar med elektronisk musik. Själv gör jag inte så mycket egen musik som jag skulle önska, men det kommer väl... Ni som skriver här har många gånger varit till stor hjälp med tekniska saker och jag hoppas kunna ge nåt tillbaks då och då. /Daniel
Lundin Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Skönt att det är du, Disco Dan...tänk om det varit Disco Kaj... 😛 Välkommen i.a.f /D
Neosus Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 (edited) Eller ännu värre...Disko Bert hahahaaa fyfariken Disco Bert..... 😕 Tjenare Disco Dan!! 😱 Edited April 29, 2004 by Grahn
Nisse Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 Välkommen Disco Dan! Är det du som gör remixar på gamla TV-spelslåtar? //Nisse
Lindeberg Posted April 30, 2004 Author Posted April 30, 2004 Välkommen Disco Dan!Är det du som gör remixar på gamla TV-spelslåtar? //Nisse Hej! Nej, det är inte jag.
hammagrella Posted May 2, 2004 Posted May 2, 2004 Hej!Nej, det är inte jag. ...men visst låter det som en bra idé!!! 😄🙁 Välkommen till forumet!
Recommended Posts