tbruce Postat 18 november 2005 Dela Postat 18 november 2005 Till vänster om alla tråd-länkar så finns det en liten bild som ser ut som en virvel eller möjligtvis två länkar i en kedja, som visar enkel status för tråden med olika färger. Den är tänd om nåt nytt skrivits sen sist man tittade på den eller om man inte har tittat på den alls, och släckt om det inte har kommit nåt nytt sen sist och röd om det är fler än ett visst antal inlägg i den. Vad jag förstår så kan ni byta ut de här ikonerna om ni vill, eftersom andra IPB-forum jag är på ibland har andra ikoner. Av nån anledning så har ni tyvärr valt att inte låta ikonen visa om man själv har skrivit i tråden eller inte. Det är en funktion som jag saknar. Går det att ordna? 😄 Det skulle göra allt så mycket mer överskådligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 20 november 2005 Dela Postat 20 november 2005 Förstår inte problemet 😄 ..det är väl bara klicka o kolla efter..eller bevaka tråden!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 21 november 2005 Dela Postat 21 november 2005 Varför ska allt vara så djävla enkelt? Kämpa lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 21 november 2005 Trådstartare Dela Postat 21 november 2005 >.< Jamen skit i det då. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 🙂 Snacka om förändringsrädda människor... 😮 Har också sett den funktionen på andra forum och tycker att den är ganska så praktisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 Jag tycker också att det skulle vara en vettig funktion, om den nu inte är särskilt knepig att implementera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 Den ligger väl inbakad i Power Board, eller så finns den bara med i senare versioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 22 november 2005 Dela Postat 22 november 2005 (redigerat) Den ligger väl inbakad i Power Board, eller så finns den bara med i senare versioner. finns ofta som plugins som fixar sådant där om inte annat. Tycker idén är kanon! Redigerat 22 november 2005 av Eternal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 november 2005 Trådstartare Dela Postat 22 november 2005 Jag är inte säker men jag misstänker att det bara handlar om att se till att göra de extra bilderna... och hänvisa till dom? Nån som har ansvar för forumet som skulle kunna kommentera? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 november 2005 Dela Postat 23 november 2005 Jag har på mailat det här till Olsberg, så bara han får tid så borde han väl säga bu eller bä antar jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Det finns ju redan. Har ni missat det? 🙂😉😉😆😆 Byt utseendet i kontrollpanelen så syns det tydligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Det finns ju redan. Har ni missat det? 😆😆😄😎😆 Byt utseendet i kontrollpanelen så syns det tydligare. Que? Hur syns det nu då? Om man bytar "skin" så blir det som jag är "van" från andra ställen, en svart prick på de trådar man skrivit i, men i grundutseendet ser jag då ingen skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Svart prick?? Varsdå??? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 eller har jag missuppfattat er helt åt skogen nu? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Visst är det denna raden ni menar: Det fungerar väl? Jag sitter med Opera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Jo, precis. Men skillnaden är att i det övre exemplet syns det inte om man själv skrivit i tråden eller ej, det gör det i den undre (=pricken). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Jahaa! Nu fattar jag. 😄 Jo men det är väl en bra idé? 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 november 2005 Dela Postat 24 november 2005 Vad bra! Jag har alltid använt det blå skinnet men inte fattat vad punkten betydde... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Inte jag heller ... 😳 Är det inte på tiden att moderatorerna lägger till lite extra skins?? Man kanske skulle kunna visa ett par bilder på olika och rösta. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Det här tycker jag är snyggt nu i vintertid 🙂 http://s8.invisionfree.com/gs81/index.php Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Njäe.. lite för mörkt för min smak.. Men det skulle nog fungera i nån månad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 (redigerat) Blått skin... Ingen prick där jag gjort inlägg... (Microsoft IE 6) Redigerat 29 november 2005 av brojd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Blått skin... Ingen prick där jag gjort inlägg... 😎 (Microsoft IE 6) Jo, jag upptäckte att det bara verkar funka på förstasidan... Så jag bytte tillbaks igen, man känner sig ju lite mer som hemma med Studios vanliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.