Jump to content
Annons

Vill installera skrivare vid start av PTLE


mattson

Recommended Posts

En förbryllande lagom festlig procedur händer ungefär varannan gång jag startar protools; windows installer går igång och vill installera min skrivare (som är installerad sedan länge tillbaka). Fenomenet uppstod efter jag provat några demopluggar, vet inte om det har m saken att göra.

Det är ju bara att avbryta installationen så startar protools, men det hela känns ganska underligt och tar lite tid..

Är det nån som haft liknande strul eller vet vad lösningen kan vara? Skulle va fantastiskt bra!

Skrivaren är hp laserejet 1010, kör PTLE 6.4 på en pc med amd athlon 64 om det kan va till nån hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har haft liknande strul för ett tag sedan. Fast då ville windows installera nåt med Norton.. Kom ej ihåg hur jag löste det men jag tror att jag fick väck det genom en ominstallation av datorn.

Pröva annars att köra någonslags registry cleaner eller liknande. har hjälpt vid andra typer av konstiga fel för mig. Det är ju lättare än att blåsa om allting.

Lycka till!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...