Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag har laddat ner olika cubase sx2, sx3 från nätet men ingen vill fungera, det går inte o öppna dem. det kommer fram ett meddelande där det står att den inte kunde hita nån syncrosoft key protection license nåt liknande kommer inte riktigt ihåg.

Vad ska jag göra för att kunna använda den??

Hoppas att nån kan hjälpa mig. Även om ni inte kan hjälpa mig så skulle jag vilja tacka för att ni tog er tid för att lässa detta 🙂

ha de så gött 😎

Annons
Posted

Hmm! Jag vet mycket väl hur man gör men tänker inte skriva det här... Det är mot forumets policy att uppmuntra piratkopior.

Posted

En ide är ju att betala för programmet, då slipper du ditt problem.

Du måste ju inte köpa den dyraste/senaste versionen, kolla vad dina behov är och mät det sen med hur mycket du kan tänka dig att betala. Det finns ju även en stor begagnatmarknad med fullt lagliga och licensierade musikprogram.

Posted

Först och främst är tråden postad i fel forum, sedan bryter den mot forumets regler och till sist så bryter den mot forumets regler, eller hade jag redan sagt det?

Cubase klagar på dig eftersom den inte kan hitta sin nyckel, d.v.s. sitt kopieringsskydd. Det enda sättet är med andra ord att titta in på en närbelägen musikaffär i eftermiddag och köpa Cubase SE. Kostar runt 1500kr om jag inte minns fel. Sedan får du jättegärna komma med frågor, passa även på att presentera dig så att vi vet vem du är.

Dags att stänga tråden 😛

/Majken

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.