Jump to content
Annons

Demomannen hÀr


Demomannen

Recommended Posts

Annons
PetePizza (oregistrerad)

Hej och vÀlkommen Demomannen!

Skulle vara kul att veta lite mera vad du sjĂ€lv har för musikalisk/produktiv bakgrund eftersom du verkar sĂ„ga de flesta lĂ„tar du lyssnat pĂ„ pĂ„ ett eller annat sĂ€tt. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen att sĂ„ga pĂ„ 😆

Jag tror inte han bryr sig om ditt vÀlkomnande att sÄga pÄ. Han har redan börjat... :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej demomannen... sÄga pÄ hur mycket du vill. Men kom gÀrna med mer konstruktiv feedback sÄ skulle du fÄ mer respekt. nu kÀnns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstÀnker starkt att demomannen Àr en pÄhittad person av nÄgon redan befintlig pÄ forumet som driver med oss.

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej demomannen... sÄga pÄ hur mycket du vill. Men kom gÀrna med mer konstruktiv feedback sÄ skulle du fÄ mer respekt. nu kÀnns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstÀnker starkt att demomannen Àr en pÄhittad person av nÄgon redan befintlig pÄ forumet som driver med oss.

Jag Àr pÄ riktigt, jag Àr konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej demomannen... sÄga pÄ hur mycket du vill. Men kom gÀrna med mer konstruktiv feedback sÄ skulle du fÄ mer respekt. nu kÀnns du lite som en amatör som har noll koll...

Jag misstÀnker starkt att demomannen Àr en pÄhittad person av nÄgon redan befintlig pÄ forumet som driver med oss.

Jag Àr pÄ riktigt, jag Àr konstruktiv och tro mig - jag har full koll.

Jo, jag tror ocksÄ du har full koll. Skriv pÄ! Jag lÀser...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen hit. Din stil kĂ€nns bekant... 😉

Hm... kan det vara Danny Cort? 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...