Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted (edited)

Jodå, jag har Analog X-plugin'en till Winamp men tycker inte alls att det funkar särskilt bra. I och för sig har jag inte använt den så himla mycket heller, testade bara ibörjan när jag hade skaffat den. Annars kan det ju vara bra att börja med att filtrera bort en del bakgrundsmusik med den och sedan pilla vidare med diverse ljudbehandlingsprogram.

Edit: Jag var bara tvungen att testa nu igen på vad jag lyssnade på för tillfället, och det fungerade faktiskt riktigt hyggligt på Beatles. 😕

Edited by Nisse
Guest djay_maxwell
Posted

finns en plug som är super bra faktiskt. dock har jag bara den på datorn som en dll fil om någon är intresserad får ni gärna maila mig. och den pluggen funkar bättre än analog x och det förstnämnda pluggen 😉 hihi

/jean

logo%20jmjpg.jpg

min hemsida besök gärna 😉

Posted

finns en som heter Music morpher gold som funkar ok. man kan välja om man vill ta bort sång eller ta bort musiken.

Posted (edited)
finns en plug som är super bra faktiskt. dock har jag bara den på datorn som en dll fil om någon är intresserad får ni gärna maila mig. och den pluggen funkar bättre än analog x och det förstnämnda pluggen 😳 hihi

/jean

öh vadå sadu att den hette?

Edited by staf