mancan Postat 16 september 2005 Postat 16 september 2005 Sorry.... Ser att jag postat mitt inlĂ€gg angĂ„ende Adat lite fel... Jag Ă€r ny hĂ€r sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l skylla pĂ„ det. Hoppas bara folk kan se mitt inlĂ€gg.... En liten pressentation av mig.... Jag Ă€r 33 Ă„r gammal och har sysslat med musik sen tonĂ„ren och jobbat bĂ„de med de som gĂ€rna vill se sig som proffisionella och med amatörer. Det Ă€r inte sĂ„ stor skillnad egentligen...tycker jag. Min grej Ă€r vĂ€l att skriva musik fast nu pĂ„ sista tiden har jag Ă€ven en studio som jag trixar lite med. Studion Ă€r baserad pĂ„ Adat. Helst skulle jag vilja köra 2" 24 men det har ju ingen vanlig mĂ€nniska rĂ„d med. Dock Ă€r jag analog nog att vara den stolta Ă€garen av en Korg monopoly och en Hammond L100 med Leslie. Nu Ă€r ju Adat burkarna rĂ€tt sĂ„ billiga. Har jobbat med allt frĂ„n heavy metal till jazz/visa. Har hankat mig fram som musiklĂ€rare i alla möjliga former eftersom det Ă€rt sĂ„ svĂ„rt att leva pĂ„ musik. Har Ă€ven sysslat en del med teater och gyckleri som nog kna jag blĂ„sa mina eldar alltid...đ Tycker detta verkar vara en kul grej och sĂ€kert ett bra sĂ€tt att finna information och knyta kotakter. Jag ska försöka se om jag kan lĂ€ra mig hur det hĂ€r forumet funkar... Ha en trevlig fredag. Mancan
Lundin Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Tjenna Mancan o vĂ€lkommen hit... inte alla som ber om ursĂ€kt dĂ„ han/hon postat fel i forumet .. det finns de som spam-postar samma frĂ„ga i alla forum utan att fatta att de borde be om ursĂ€kt.. đ SĂ„ ursĂ€kt tagen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.