MusicGene Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Så här bra blev jag när jag spelat saxofon i en kvart enligt saxkurs del 1:Cold Summer Breeze 😮 .. (för att vara seriös, så var det riktigt jävla skön musik. Riktigt skön abstrakt jazz.. måste kolla upp det där bandet 🙂) /Daniel 😮 (för att vara seriös, så var det det bidraget jag gjorde till studiofestivalen där vi skulle tävla med så dålig låt som möjligt) 😮 Antar att du inte vann! För jag var seriös! /Daniel Haha, den är rätt skön för att det låter som alla är aspackade. Det är en tenorsax va? det är en altsax av märket Unison. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 18, 2005 Author Share Posted September 18, 2005 [...]Det är en tenorsax va? det är en altsax av märket Unison. Självfallet. Det visste jag hela tiden eftersom jag är the one and only saxgud och det är till mig ni ska ta affärerna. Bara kollar om du är kvalificerad till nästa kurs MG. 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Jag hörde att det var en Unison. Guldfärgad. Attans vad mycket man lär sig på 15 minuter. Tack Jocke!! 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 18, 2005 Author Share Posted September 18, 2005 Jag hörde att det var en Unison. Guldfärgad. Attans vad mycket man lär sig på 15 minuter. Tack Jocke!! 😏 Cool, bro! 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 tjuuut tjuuut! bruuuum bruum!! Skooooke on the waaater! And fire in the skyyy!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 😉 Agaton kom och störde mig mitt i det värsta solot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Hejsan hejsan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Hejsan hejsan Tja Viktor, välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Hejsan hejsan Hur fick du din sax att låta sådär!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 😠 Hejsan hejsan Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 Hejsan hejsan Tja Viktor, välkommen Tack 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 😠 Hejsan hejsan Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 😕 Spela trummor som jag 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 🙂 Hejsan hejsan 😮 Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 😎 Spela trummor som jag 🙂 Nä... jag spelar bättre än så 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 🙂 Hejsan hejsan 🙂 Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 😎 Spela trummor som jag 🙂 Nä... jag spelar bättre än så 😎 blä! 🙂 Kolla Längsta tråden då viktor 😉😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 🙂 Hejsan hejsan 😎 Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 🙂 Spela trummor som jag 🙂 Nä... jag spelar bättre än så 🙂 blä! 🙂 Kolla Längsta tråden då viktor 😉🙂 Ojdå... 😮 Jag trodde det va den jag skrev i 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 🙂 Hejsan hejsan 😎 Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 🙂 Spela trummor som jag 🙂 Nä... jag spelar bättre än så 🙂 blä! 🙂 Kolla Längsta tråden då viktor 😉🙂 Ojdå... 😮 Jag trodde det va den jag skrev i 😎 aha! var de därför du var så OT 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Nu har jag klippt lite till, tyckte ljudet var så pipigt på Smoke on the water. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 🙂 Hejsan hejsan 😄 Hur fick du din sax att låta sådär!? Säg nåt jag inte kan 😱😄 Spela trummor som jag 🙂 Nä... jag spelar bättre än så 🥰 blä! 🙂 Kolla Längsta tråden då viktor 😄😄 Ojdå... 🥰 Jag trodde det va den jag skrev i 🥰 aha! var de därför du var så OT 😄 Jepp 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Kan man göra tung musik med en Sax? 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Kan man göra tung musik med en Sax? 😆 Ja, jag tror Per är på rätt väg. Ni vet väl att allt som glimmar är en saxofon? 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Kan man göra tung musik med en Sax? 😆 Ja, jag tror Per är på rätt väg. Ni vet väl att allt som glimmar är en saxofon? 😮 jaa! Gillar mässingsargarna på trummor... Och betyder det då att mässingvirvlar också är saxofoner? För då kan jag spela riktigt bra sax 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 Kan man göra tung musik med en Sax? 😆 Ja, jag tror Per är på rätt väg. Ni vet väl att allt som glimmar är en saxofon? 😛 jaa! Gillar mässingsargarna på trummor... Och betyder det då att mässingvirvlar också är saxofoner? För då kan jag spela riktigt bra sax 🥰 Du svarar på dina egna frågor min vän. 😮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Kan man göra tung musik med en Sax? 😆 Ja, jag tror Per är på rätt väg. Ni vet väl att allt som glimmar är en saxofon? 😛 jaa! Gillar mässingsargarna på trummor... Och betyder det då att mässingvirvlar också är saxofoner? För då kan jag spela riktigt bra sax 🥰 Du svarar på dina egna frågor min vän. 😮 Saxophones give me störningar 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Hm, kanske lite överarbetat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Hm, kanske lite överarbetat? Hm, kanske lite överarbetat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Duktigt Pazo, men det måste ha gått en himlans massa papper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Duktigt Pazo, men det måste ha gått en himlans massa papper jopp 🙁 Tejpen tog slut några gånger också...fick byta sax fem gånger med...blev ju slöa 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Duktigt Pazo, men det måste ha gått en himlans massa papper jopp 🙁 Tejpen tog slut några gånger också...fick byta sax fem gånger med...blev ju slöa 🙁 Det är ju för att du använder FEL sax... Köp en sånn här istället: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Duktigt Pazo, men det måste ha gått en himlans massa papper jopp 🥰 Tejpen tog slut några gånger också...fick byta sax fem gånger med...blev ju slöa 🥰 Det är ju för att du använder FEL sax... Köp en sånn här istället: 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ViktorDenStore Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Duktigt Pazo, men det måste ha gått en himlans massa papper jopp 🥰 Tejpen tog slut några gånger också...fick byta sax fem gånger med...blev ju slöa 🥰 Det är ju för att du använder FEL sax... Köp en sånn här istället: 🥰 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts