Jump to content
Annons

Gratis symfoniplugg?


Fnykis

Recommended Posts

Annons

Jag vet att jag hittade en Soundfont på 200mb förrut som var riktigt bra. Dock så har jag inte lyckats hitta den igen ( + att jag numera har bättre grejer i köpt form ). JS Orchestra någonting har jag för mig att den hette. Det är bara att ge sig ut och leta 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 )

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet att jag hittade en Soundfont på 200mb förrut som var riktigt bra. Dock så har jag inte lyckats hitta den igen ( + att jag numera har bättre grejer i köpt form ). JS Orchestra någonting har jag för mig att den hette. Det är bara att ge sig ut och leta 😱

Tack för tipset! Ska börja leta! 😉

.:Fnykis

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 )

Jo, jag använder FL men ska försöka mej på Cubase men inte Reason. Tack i alla fall!

.:Fnykis

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 😉 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp 😱 )

Är ingen orkesterplugg, är inte gratis ($499) och funkar inte bara till Reason. 😱

Sorry Danne, bara jävlas lite. :rolleyes:

Edit: Glömde länken.

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt hittat en skitbra röst- och körbank på 1.22 gb, Symphony of Voices! Det finns säkert på internet nånstans att ladda ner, och den är iaf jag nöjd med! 🙂 (Fast den funkar ju bara till Reason, och du använder ju FL, så det är kanske inte till så stor hjälp :rolleyes: )

Är ingen orkesterplugg, är inte gratis ($499) och funkar inte bara till Reason. 😄

Sorry Danne, bara jävlas lite. 😄

Haha! Va fan 😱

Tipsar du om piratvara eller har du bara inte fattat att du fått hem en piratversion? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...