Audiorent Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Fick en förfrågan om lite röstjobb till en företagsväxel. Ljudfilerna skall vara i formatet vox som jag aldrig jobbat med. Har försökt att söka på nätet men hittar inte mycket info. Nån som känner till nåt program som gör om wav till vox ????? ....o en sak till vad skall man ta för såna röstinspelningar till ett företag. Nån som gjort det förrut ?? det handlar ca om ca 8 filer på 10-15 sek Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 Ingen aning om .vox, men ta betalt för en heldag plus nån tusing tycker jag. 5000:- plus moms typ kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiorent Posted August 16, 2005 Author Share Posted August 16, 2005 Tack .....hade kanske tänkt mig nåt sånt också..... Det är ju ingen mening med att sälja sig för billigt då kan det lika gärna vara. Hittade nu faktiskt ett program som hette Audio Converter som fixade 16 oilka ljudformat. Mattias Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergis Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 (edited) Gogglade lite och hittade en uppsjö.. Bl.a. Här! Annars kan Wavelab(4) konvertera/spara till .vox om du har tillgång till det. Edit:Du hann före.. Edited August 16, 2005 by bergis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts