suedehead Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 här man har skickat dom kanalerna man vill till sin groupchannel , hur får man då dessa kanalerna så att när man höjer en av dom så höjs alla ? 😄 tack på förhand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Du höjjer gruppkanalen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 27 juni 2005 Dela Postat 27 juni 2005 Om du enbart är ute efter den funktionen så kan du testa att länka kanalerna till varandra istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suedehead Postat 28 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 28 juni 2005 jo det är nog det jag är ute efter , hur gör man det ? tack 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jkn Postat 28 juni 2005 Dela Postat 28 juni 2005 jo det är nog det jag är ute efter , hur gör man det ? tack 😉 Markera kanalerna du vill länka med ctrl-vänsterklick med musen, högerklicka sedan med musen på mixerbordet och välj link. Sedan är det bara att mixa! Glöm inte att "av-länka" när du är klar. Edit: Blev det rätt nu, sitter inte med cubase framför mig? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suedehead Postat 29 juni 2005 Trådstartare Dela Postat 29 juni 2005 ja tack jkn , nu blev det rätt ! 😛🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.