Roxy Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul. Ăr en 25-Ă„rig student frĂ„n UmeĂ„ som spelat lite bas tidigare men nu Ă€ven börjat plinka gitarr sista Ă„ret. Har för avsikt att lĂ€ra mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikvĂ€g. FrĂ„ga om ni vill veta nĂ„got mer.
Pico Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul.Ăr en 25-Ă„rig student frĂ„n UmeĂ„ som spelat lite bas tidigare men nu Ă€ven börjat plinka gitarr sista Ă„ret. Har för avsikt att lĂ€ra mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikvĂ€g. FrĂ„ga om ni vill veta nĂ„got mer. Tjena! Spelat i nĂ„got band man kanske kĂ€nner till? Ăr sjĂ€lv Ume-bo. đ
Bebopkeys Postat 19 juni 2005 Postat 19 juni 2005 Jag sĂ€ger vĂ€lkommen jag ocksĂ„ fast jag Ă€r ny sjĂ€lv đ
Roxy Postat 19 juni 2005 TrÄdstartare Postat 19 juni 2005 Hej Pico! Nej, jag har nog inte spelat i nÄgot band som du hört talas om. För nÀrvarande sÄ spelar jag bara i ett hÄrdrockscoverband som lirar 70- och 80-tal, dÀrav fÄr vi inte sÄ mycket spelningar. För att vara helt korrekt sÄ kommer jag ursprungligen frÄn SkellefteÄ och spelade dÀr i lite olika rock- och pop-band. Jag har dock pluggat hÀr sÄ lÀnge att jag kÀnner mig som ume-bo.
android Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 Hejhej! Pluggade ocksÄ i UmeÄ till för drygt 2 Är sedan... Saknar musiklivet i den staden!!
peterthegreat Postat 20 juni 2005 Postat 20 juni 2005 VĂ€lkommen! Gitarrister Ă€r speciellt vĂ€lkomna! đ LĂ€tt. VĂ€lkommen gitarrist. đ
Bone Postat 21 juni 2005 Postat 21 juni 2005 Hej, halkade in av en slump men jag tror jag stannar ett tag. Verkar kul.Ăr en 25-Ă„rig student frĂ„n UmeĂ„ som spelat lite bas tidigare men nu Ă€ven börjat plinka gitarr sista Ă„ret. Har för avsikt att lĂ€ra mig spela in saker och tycker detta verkar vara ett mycket bra forum. Gillar det mesta i musikvĂ€g. FrĂ„ga om ni vill veta nĂ„got mer. Tjena! Spelat i nĂ„got band man kanske kĂ€nner till? Ăr sjĂ€lv Ume-bo. đ Hej hej Ăr ocksĂ„ UmeĂ„ bo spelat i en grupp som heter Lucky. Spelar i Bleeding (Florida döds) och mitt egna projekt Bone (lĂ„tar finns pĂ„ Demoforumet, lÄÄÄÄÄÄngt bak.) nu.
Roxy Postat 26 juni 2005 TrÄdstartare Postat 26 juni 2005 mitt egna projekt Bone (lÄtar finns pÄ Demoforumet /Kul, det mÄste jag kolla upp.
Neosus Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Hojt! Kul meÂŽnorrlĂ€nningar hĂ€r pĂ„ forumet. SjĂ€lv Ă€r jag inte frĂ„n Ume....men nĂ€stan. đ
Neosus Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Faan min hund heter ju Roxy đ COOLT! Det ĂR kanske han som reggat sig? đł
Thimmie Postat 26 juni 2005 Postat 26 juni 2005 Faan min hund heter ju Roxy đł COOLT! Det ĂR kanske han som reggat sig? đł Ujuj! Man vet aldrig, det Ă€r en rĂ€tt cool vovve sĂ„... đł
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.