Jump to content
Annons

betyg (5 är bäst)  

4 members have voted

1. 1. betyg (5 är bäst)

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      1

Recommended Posts

Annons
Posted

Jag è ju själv inne på Psy emellanåt. Jag älskar Astrix och jag tycker vissa paralleler finns, dom bra alltså.

En 4:a men jag tyckte ljudet i introt var lite plant och inge dynamik. Sen kanske det var lite för långt med enbart det ljudet + ngra effekter. Fast allt baseras väl även på vad jag skulle gjort...

Bra produktion 🙂

Posted

Nu är ju inte detta min "bag" men måste säga att jag gillar productionen nergångarna å upp gångarna sitter dessutom mycket bra

Posted
Jag è ju själv inne på Psy emellanåt. Jag älskar Astrix och jag tycker vissa paralleler finns, dom bra alltså.

En 4:a men jag tyckte ljudet i introt var lite plant och inge dynamik. Sen kanske det var lite för långt med enbart det ljudet + ngra effekter. Fast allt baseras väl även på vad jag skulle gjort...

Bra produktion 😛

grazie 🙂

Posted
Nu är ju inte detta min "bag" men måste säga att jag gillar productionen nergångarna å upp gångarna sitter dessutom mycket bra

tackar

Posted

Very nice... tycker kanske den är lite för "rakt" producerad. Det är många trevliga element i låten. Snygga ljud.. Men det saknas vilda, galna övergångar/breaks som gör att man hajar till.. "Uh!? vad fan var det där för nåt!??".. Du vet, lite mer edge.. 🙂 det är inte lätt att få till, jag vet! 4/5.

Posted
Very nice... tycker kanske den är lite för "rakt" producerad. Det är många trevliga element i låten. Snygga ljud.. Men det saknas vilda, galna övergångar/breaks som gör att man hajar till.. "Uh!? vad fan var det där för nåt!??".. Du vet, lite mer edge.. 😳 det är inte lätt att få till, jag vet! 4/5.

Hajar vad du menar.

Tack!

Posted

On The Fly:

Inget att klaga på 😄 .. Gillar vad jag hör 😄