Jump to content
Annons

Vokalist äntrar forumet


Recommended Posts

Hej!

Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂

Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men:

Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂

Tack för mig så länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej!

Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂

Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men:

Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂

Tack för mig så länge.

Hoj och välkommen!

Var inte ni inne hos Peter Tägtgren och spelade in er första platta för något år sedan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen. Diggar "The Hellbum" starkt, snurrar ofta på CD´n. Du får hälsa Micke D från "Sparris Leif" (Mats Holmberg) när du träffar honom. Vi höll på med lite musikaliska synder i Karlstad för ca 10 år sedan. Än en gång skall du känna dig hjärtligt willkommen. HäPP!!! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...