Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂

Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men:

Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂

Tack för mig så länge.

Annons
Posted
Hej!

Jag gjorde mitt första inlägg på addics tråd om trumprogrammering och fick till svar att jag borde presentera mig här, så... här är jag! 🙂

Jag vet inte hur mycket ni vill veta, men:

Jag kallas Hea (heter Henrik) och är i huvudsak vokalist i hårdrocksbandet Dogpound. Vi har för övrigt precis spelat in vår andra platta om någon är intresserad. Jag sjunger och spelar bas i coverbanden Drängfylla och Boman Band också. Är det något mer ni undrar över så är det bara att fråga. 🙂

Tack för mig så länge.

Hoj och välkommen!

Var inte ni inne hos Peter Tägtgren och spelade in er första platta för något år sedan?

Posted

@brojd

Hej. Nej, plattan är inte inspelad där, men vi spelade in en cover tillsammans med Peter "Pain" Tägtgren i Abyss. Kul som satan! Bra blev det också! 🙂

Posted
Välkommen hit!

Kul med en vokalist.

Mvh / djonas

Tack! Ja, vad jag fattat så dräller det inte direkt av sångare på forumet.

Hoppas jag kan vara till någon hjälp när det gäller sångbiten.

Posted
Välkommen hit!

Kul med en vokalist.

Mvh / djonas

Tack! Ja, vad jag fattat så dräller det inte direkt av sångare på forumet.

Hoppas jag kan vara till någon hjälp när det gäller sångbiten.

Det är jag övertygad om!

Välkommen än en gång 🙂

Posted

Hoj hoj!

Guest Sunkenship
Posted

Välkommen får man säga!

Posted

Välkommen. Diggar "The Hellbum" starkt, snurrar ofta på CD´n. Du får hälsa Micke D från "Sparris Leif" (Mats Holmberg) när du träffar honom. Vi höll på med lite musikaliska synder i Karlstad för ca 10 år sedan. Än en gång skall du känna dig hjärtligt willkommen. HäPP!!! 😳

Guest MarcusRombo
Posted

Hjärtligt välkommen!

Posted

Välkommen! Härligt med en till sångare så man inte behöver bli så ensam. 🙂

Posted

Hoppla!