Jump to content
Annons

Lista över shortcuts


Tophe

Recommended Posts

Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 😉

av någon outgrudlig anledning kom inte allas Cubase SX med manual.. någon ny form av Bulk-cubase tydligen... konstigt tycker jag.. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vill ha nån mer översiktlig.

Gärna med bara de vanligaste kommandona på ett A4.

Varför gå över ån efter vatten?

Det är väl enklast att skriva av det från manualen och bara välja ut de kommandon som du tycker är viktigast? Alla jobbar ju på sitt sätt med olika program, så vad en person tycker är "rätt" kommandon att ha med i en sådan lista, stämmer kanske inte alls för en annan... 😉

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

G.Audemard (oregistrerad)
Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 😆

av någon outgrudlig anledning kom inte allas Cubase SX med manual.. någon ny form av Bulk-cubase tydligen... konstigt tycker jag.. :rolleyes:

Det värkar som om detta endast gäller SX2 oxå 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...