rainydays Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 (redigerat) Mammor skrämmer sina barn med den här bilden, 😆 🙂 Redigerat 31 januari 2007 av rainydays
Signert Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Mammor skrämmer sina barn med den här bilden, 😛 😄 Har svårt att avgöra vilken som är mest lämpad att skrämma barn med. 😄
tordA Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Har svårt att avgöra vilken som är mest lämpad att skrämma barn med. 😄 den här då... 😛😄
Lilleman Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Har svårt att avgöra vilken som är mest lämpad att skrämma barn med. 😛 den här då... 😎😎 Du är verkligen en svärmorsdröm Tord... 😄 Eller svår-morsdröm 😄
Björn Olsberg Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 (redigerat) Mammor skrämmer sina barn med den här bilden, 😛 😄 Har svårt att avgöra vilken som är mest lämpad att skrämma barn med. 😄 Den här skrämmer mig... Redigerat 14 juni 2007 av Olsberg Fil borttagen, mer info: //forum.studio.se/index.php?showtopic=39482
tordA Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 hahaha 😄 seså, det är sent, hitta inte på mer dumheter nu, gå och lägg er 😛
IDF Postat 31 januari 2007 Postat 31 januari 2007 Höfner 😄 så mycket hår(d)rock finns inte i dagen guror 😎 närbild 😆 hehe du har rätt i det.. 🙂 själv är ja väldigt nöjd med mina instrument som är gjorda tidigare än 60talet.. på trumsidan gillar ja de från 70talet o bakåt! 🙂
Thimmie Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Mammor skrämmer sina barn med den här bilden, 🙂 😮 Har svårt att avgöra vilken som är mest lämpad att skrämma barn med. 🙂 Den här skrämmer mig... My god! 🙂
Lilleman Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 (redigerat) Men kolla Olsbergs tidigare, det är ännu bättre... Titta 2 ggr Redigerat 1 februari 2007 av Lilleman
hackeman Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Olsberg, du väcker gammal kärlek till forumet med sånt här... 🙂
Overkill Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Är ju nyklippt och allt (eller åtminstone så var jag det när kortet togs):
Overkill Postat 30 april 2007 Postat 30 april 2007 Och nej; det är inte mitt normala ansiktsuttryck 😳
Addepadde (oregistrerad) Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar. Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters...
Pazo Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Varför kollar du i tråden då? 😄
lavrell Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 (redigerat) Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Hahaha! Ungefär som att alla killar här vill imponera på ALLA tjejer som finns i det här forumet 😄 Roligaste det här året! 😄 EDIT: vad sägs om: "studio.spraydate.com" ? Ljudnörd söker liksinnad tjej? 😄 haha! BTW så såg jag mitt livs första kvinnliga roddare för 3 dagar sen 😄 Nä nu ä jag bara full efter 14 timmars personalfest i Åre så skit ner er! Redigerat 1 maj 2007 av lavrell
Umemagnus Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 (redigerat) 😄😄😄 Hörru, addepadde... Skicka då upp ett foto för att visa hur det SKA se ut Redigerat 1 maj 2007 av Umemagnus
Overkill Postat 1 maj 2007 Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Haha 😄 Vilka brudar? 😄
Ken Kängström Postat 1 maj 2007 Trådstartare Postat 1 maj 2007 Sluta fjanta er,töntar.Skicka en äkta bild om ni ska svara på denna fråga, o ej en massa tönterier som det nu verkar vara. Jag är inte på denna sajt för att ragga. Gå på dejtingsajterna om ni vill impa på brudarna/killarna. För fan! Music matters... Är du seriös?
Recommended Posts