slejnard Postat Onsdag kl 15:24 Postat Onsdag kl 15:24 Just nu sa Micke H: Kan inte någon ge mig kaffe istället? Nej.
slejnard Postat Onsdag kl 15:26 Postat Onsdag kl 15:26 Nä nog får du kaffe av mig om du vill ha. Finns i köket 😁
slejnard Postat Onsdag kl 15:28 Postat Onsdag kl 15:28 Du får gå en bit men. Det Finns ingen kollektivtrafik här. Du borde kunna ta dig till Flurheden vid Arvidsjaurvögen, sen ca 2 km.
Dark Of Light Postat Onsdag kl 15:35 Postat Onsdag kl 15:35 12 minuter sedan sa slejnard: Ungefär lika sannolikt som att Dol skulle ge bort en PT. Men... det var ju det jag gjorde. Istället. Helt kort alltså. 1
Micke H Postat Onsdag kl 15:36 Postat Onsdag kl 15:36 Minus 30! D: Det är ORIMLIGT! (Jag fryser så lätt att mitt element har begärt besöksförbud.)
slejnard Postat Onsdag kl 17:22 Postat Onsdag kl 17:22 1 timme sedan sa Micke H: Minus 30! 😧 Det är ORIMLIGT! (Jag fryser så lätt att mitt element har begärt besöksförbud.) Ja och egentligen vänjer man sig aldrig. Ändå trivs jag här uppe.
Fidden Postat igår kl 05:30 Postat igår kl 05:30 12 timmar sedan sa slejnard: Ja och egentligen vänjer man sig aldrig. Ändå trivs jag här uppe. På sidtoppen? 1
slejnard Postat igår kl 10:01 Postat igår kl 10:01 Har ni det i Västervik CHAE? Här har blivit liiiiiite mildare. -24.
CHAE Postat igår kl 11:13 Trådstartare Postat igår kl 11:13 @slejnard Ptja, -1 här, 6m/s nordöstligt vind. Allt väl ombord. 1
Micke H Postat igår kl 12:25 Postat igår kl 12:25 Jag drog igång diskmaskinen med delar av kaffemaskinen. Och nu blev jag sugen på en kopp till. FML.
Linus Postat igår kl 13:13 Postat igår kl 13:13 46 minuter sedan sa Micke H: Jag drog igång diskmaskinen med delar av kaffemaskinen. Och nu blev jag sugen på en kopp till. FML. Det är då du brygger manuellt med en extra filterhållare och vattenkokaren. ☕️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.