Jump to content
Annons

Feedback på min pågående låt?


Recommended Posts

Hej alla!
Jag har påbörjat med en egen låt men jag har fått idétorka så nu vettja inte riktigt vad jag ska göra hahah, vill köra mot kygos stil 👍 Feedback uppskattas otroligt mycket!
 

 

Redigerat av HagmanMusic
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
On 2/27/2024 at 6:42 PM, HagmanMusic said:

Hej alla!
Jag har påbörjat med en egen låt men jag har fått idétorka så nu vettja inte riktigt vad jag ska göra hahah, vill köra mot kygos stil 👍 Feedback uppskattas otroligt mycket!
 

 

Detta är inte min musikstil. Men låten är bra. Det jag tycker är att det är för mycket upprepning med F i orden. Men som sagt kan jag inte så mycket om den typen av genre.

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa toniced:

Detta är inte min musikstil. Men låten är bra. Det jag tycker är att det är för mycket upprepning med F i orden. Men som sagt kan jag inte så mycket om den typen av genre.

 

Kan tyvärr inte ändra de för att de är bara en vocal som jag laddat ner från splice

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa Johan K Ö:

Gillar låten direkt efter bara hört 10 sek...snyggt som tusan och skön produktion. Om jag ska ge någon kreativ feedback...ge sången ännu mer plats i mixen/låt den ligga närmare.

Stort stort tack 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...