Jump to content
Annons

Oricco - Helix (Feedback på ny Avicii/Kygo-style låt)


Recommended Posts

Annons

Tyckte det lät jättebra, nu har jag bara lyssnat i mobilen men gillar låten kanske skulle vara lite mer energi mot slutet av låten, innan den fadar ut, om jag skall ge någon kritik😊 jätte snyggt mixad i mina öron.

Redigerat av Kylvaran
  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Men oj det är ju jätte bra låtar Naraka gillade jag mest😊 skulle vara sjukt intressant att höra dig göra någonting åt future Rave, hajar att det är en annan kategori men skulle vara intressant, vad använder du för olika virtuella instrument?

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket! Jag använder mest Nexus, Sylenth1 och Serum för leads och chords, Kick2 för kickar och diverse samples för allt runt omkring. Händer även att jag använder Kontakt för mer "verkliga" instrument och försöker experimentera med annat också :) Future Rave låter som något jag absolut vill testa mig på i framtiden! :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite trött på hela Avicii stuket, har dock aldrig varit någon större fan av det. Men tycker den är bra gjord. Gillar hur du bryter ner det inför pausen. Samma med Astronauts, mittenpartiet innan du börjar bygga upp det är riktigt bra. Skulle vilja höra en hel låt i lugnare tempo som är byggd med samma sorts atmosfär.  

Håller med om videon också 👍

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...