Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons

Detta låter riktigt gött! Håller med om att det känns lite filmiskt. Sköna ljud och välproducerat.

Om jag anstränger mig kan jag kanske höra lite nivåskillnader i trumanslagen som eventuellt är lite större än tänkt? 

Bra låt som tålde flera genomlyssningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej jättefin komposition och härliga ljud och värme :).

Förutom det fidden påpekade skulle jag kanske ägna lite tid åt att få fram kicken, kanske lite mer sub och luft kring den, fast jag kanske är färgad av all EDM... :) Det är något som gör att snaren låter väldigt nära och kicken lite längre ifrån också...

Eller så kan du behålla det som det är för det låter redan kanon 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-03-26 at 03:11 sa Flizzaff:

Ja en film-låt helt enkelt. Lite väl mycket syntetiskt, jag som inte är van att höra sådant ihop med sax men välgjort och bra.

Tack så mycket! Saxljuden har blivit så mycket bättre som VST jämfört med tio år sedan jag senast testade. Blev lite kär i detta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-03-26 at 07:24 sa stajo:

Hej jättefin komposition och härliga ljud och värme :).

Förutom det fidden påpekade skulle jag kanske ägna lite tid åt att få fram kicken, kanske lite mer sub och luft kring den, fast jag kanske är färgad av all EDM... :) Det är något som gör att snaren låter väldigt nära och kicken lite längre ifrån också...

Eller så kan du behålla det som det är för det låter redan kanon 😉

Men tjena! Länge sen. Sporadiskt låttrixande här. Själv då? Tack för att du ville lägga tid på denna och roligt att det verkar funka. Ok skall kolla drumsen och googla på EDM. 🤠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...