Jump to content
Annons

Info om "Utanför ämnet"


Recommended Posts

Här kan vi diskutera sådant som inte har med musikskapande att göra, lite som ett avskilt chattrum som är just utanför ämnet. Värt att notera:

1. Inga inlägg i detta forum visas på sajtens förstasida.

2. När du postar här så kommer det inte öka siffran för dina totala antal inlägg. Anledningen är enkel: det här är ett musikerforum och om man triggas av att ha många inlägg bakom sig så ska det handla om musikskapande - och således inte ligga under "Utanför ämnet" 😉

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
2. När du postar här så kommer det inte öka siffran för dina totala antal inlägg. Anledningen är enkel: det här är ett musikerforum och om man triggas av att ha många inlägg bakom sig så ska det handla om musikskapande - och således inte ligga under "Utanför ämnet" 🙂

.björn.

kan inte annat än hålla med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...

Sen är det roligt att ha skoj! Jag läser trådarna i de "seriösa" forumen för att lära mig och kanske då och då kunna hjälpa någon stackare. Sen är det kul att vara med och tjabba i OT! Gillar Du inte OT, läs inte! Vissa här på forumet verkar att ha åldrats i förtid och blivit som gnälliga pensionärer som skriver indignerade insändare i tidningen om hur de sett ett tv-program som de inte gillar. Bara för att de inte gillar det så skall det förbjudas/ tas bort/ utrotas.

Näe, tänk efter lite själv istället! Välj bort de trådar Du misstänker kommer att väcka anstöt (ofta OT-trådar men inte alltid) och läs de som intresserar Dig istället och unna oss som vill OT:a oss den lilla glädjen!

Forumet blir vad Du gör det till

Sluta nu att sura och sluta lipa sill

Forumet blir vad Du gör det till

Kom, sjung med i en glad refräng!

PS: Jag tycker vi skall förbjuda alla magsura inlägg om att OT inte borde få finnas. DS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.öhh.. Nu har jag iof nyss avnjutit en film .. rastat jycken och druckit för mycket rödtjut.. Men jag fattar inte.. Vad är syftet med en sån här tråd.. Är det för att svammlemakare som jag ska få avreagrea sig eller??? 😉

Nåväl.. Kram på er alla !!! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.öhh.. Nu har jag iof nyss avnjutit en film .. rastat jycken och druckit för mycket rödtjut.. Men jag fattar inte.. Vad är syftet med en sån här tråd.. Är det för att svammlemakare som jag ska få avreagrea sig eller???  🙁

Nåväl.. Kram på er alla !!! 😄

Titta! Nu har du bälat i dig en vinare igen... jag SADE ju att du dricker mycket! 😉

Själv sitter jag o smuttar på en 20-årig Macallan. Jag är så städad att jag skäms. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
  • 1 år senare...

Om man har skrivit utanför ämnet tillräckligt länge så måste det ju finnas en tidsgräns av något slag där det man skriver om kan sägas vara inom ämnet och hur hamnar man då utanför ämnet igen? Är det alltså i det läget att börja skriva innanför det som ursprunglingen var innanför ämnet dvs. om musik, för att hamna utanför ämnet igen, men som egentligen är innanför ämnet?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
  • 11 månader senare...
  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...