Jump to content
Annons

Raggning på forumet


Shadows

Recommended Posts

Hej!

Vad gör alla här inne, det är helt tomt därute, varför har ingen sagt till Peder? Får man vad med och kramas ehrmmena

brottas? Peder har glömt sin brottardräkt på landet så går det bra med kallingarna? Bara armar och ben är tillåtna, okej!

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 84
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset.

Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😛

Den som inte har rätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset.

Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😛

Ehhh...

Ja det är inte din & min halva iallafall...

Glöm inte att det är du o jag som har haft dom enda riktigt stora hitsen på forumet hittills, Hacke.

Halvsida i aftonbladet, 50 tusen nerladdningar...eller över 100000 om vi räknar ihop dom.

Jo, vi kan nog räkna oss som halva forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Tråden ballade ur lite grann där tidigare.

Fick ni betalt för de där nedladdningarna? Hur funkar det? Vad hette låtarna?

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu tror nog 50% av forumets medlemmar att det är Hacke som har skapat ett till konto för att få lite extra tid i rampljuset.

Halva forumet har fel. Gissa vilken halva. 😱

Ehhh...

Ja det är inte din & min halva iallafall...

Glöm inte att det är du o jag som har haft dom enda riktigt stora hitsen på forumet hittills, Hacke.

Halvsida i aftonbladet, 50 tusen nerladdningar...eller över 100000 om vi räknar ihop dom.

Jo, vi kan nog räkna oss som halva forumet.

Fan Danny... jag fixar inte att skryta som du. 😄

Men om jag tvingas, så har min nått 100K nedladdningar nu... DC++ och mailflöden exkluderat. 😄

musik: jag får inte betalt för min musik, jag är inte alls i kaliber med Danny. Han är bara snäll mot mig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig är det i alla fall inte lönt att ragga på här -- jag är ju lesbisk (men säg inget till min mamma!)

/Moberg

Så tjejer raggar inte på varandra?

Lite ibland kanske men här finns ju inga tjejer -- de flesta verkar ju vara ivägskrämda (?) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju tjejer som vill lära sig mer om studioteknik....tycker nog att de borde få ett seriöst mottagande....

skärpning! 🙂

... och de vill folk som vill skämta lite i trådarna... skärpning på dej ist!

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Men om jag tvingas, så har min nått 100K nedladdningar nu... DC++ och mailflöden exkluderat. 🙂

Ok då...försökte bara vara ödmjuk.

Då närmar det sig en kvarts mille då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem.  😉

Jag måste bara få ok från min flickvän först. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem.  😄

Jag måste bara få ok från min flickvän först. 🙂

Det är ok Hacke.

You go girl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får helt enkelt kvotera: Alla killar som hädanefter vill bli medlem måste referera minst tio tjejer som i sin tur måste vara medlemmar i en månad eller gå på dejt med Hacke innan ovan nämnde kille får bli medlem.  😄

Jag måste bara få ok från min flickvän först. 🙂

Det är ok Hacke.

You go girl!

Tack baby. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Nämen allvarligt talat. In med lite tjejer i forumet nu så vi slipper den här grabbiga gubbhumorn.

Slipper :rolleyes:

:rolleyes:

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Danny Cort (oregistrerad)

Du, Hacke...

Tack för hjälpen. Det funkade faktiskt.

Säg till om jag kan hjälpa dig med nåt, nångång.

Vad gäller Charlizen, så är hon en helt fantastisk flicka & jag är uppriktigt glad att jag har fått chansen att lära känna henne. Jag hoppas att det är en vänskap som kommer att hålla livet ut.

-men ey, säger ni, du kan ju inte ha känt bruden mer än ett par veckor. Hur kan du veta att det är en så bra tjej?

Sånt vet Danny.

It don't take a whole day to recognize sunshine.

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...