norcomp Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) http://www.diskant.se Projektet Àr inte helt klart Àn, men borde vara det inom en rimlig framtid KlÀmm & kÀnn Redigerat 14 maj 2005 av norcomp
alekks Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Grymt hĂ€rligt!! đ Förstör nu inte denna som Vendolin ;D Riktigt bra đ
robc Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) well done ! ska lÀgga upp mitt digitala reverb TC M300 dÀr........... Redigerat 9 maj 2005 av robc
Palleman (oregistrerad) Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Kalas-sida Enda som störde mig var att du stavat fel pÄ VÀstmanland. Som vÀstmanlÀndning sÄ ser det itne bra ut. Men som sagt kanon initiativ
hegobald Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Klockrent Ă€n sĂ„ lĂ€nge đ.. Men om den vĂ€xer, hur tĂ€nker du finansiera sajten? Blir nerkleggad med annonser eller sponsring, paypal donationer eller?? Lycka till i alla fall.. Ser helt OK ut för mig
Mr Keys Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 reklam...sponsring....vad Àr det för fel pÄ det? Finns ju hur mkt plats som helst för banners och sÄ....sÄnt som inte stör det minsta....
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt?
kaffe Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Fantastiskt! SlÀngde upp fyra annonser pÄ en gÄng, otroligt lÀtt och snabbt. MÄtte denna sida vÀxa till sig och blomstra.
norcomp Postat 9 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt? NĂ€r dök detta upp ? Gjorde du nĂ„tt speciellt
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 (redigerat) Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt? NĂ€r dök detta upp ? Gjorde du nĂ„tt speciellt Nja, jag klickade pĂ„ lĂ€nken. Jag kör Firefox och Safari pĂ„ Mac OS X 1.3.9. Redigerat 9 maj 2005 av Pluffo
android Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Hmmm... Det ser helt ok ut. Men pga av den övervÀldignde responsen mÄste jag bara frÄga: Vad Àr det som gör den hÀr sidan sÄ mycket bÀttre Àn http://www.musikmarknaden.se?
norcomp Postat 9 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt? đ NĂ€r dök detta upp ? Gjorde du nĂ„tt speciellt Nja, jag klickade pĂ„ lĂ€nken. Jag kör Firefox och Safari pĂ„ Mac OS X 1.3.9. Blir det sĂ„ hela tiden, eller dök det bara upp en gĂ„ng ?
Pluffo Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt? đ NĂ€r dök detta upp ? Gjorde du nĂ„tt speciellt Nja, jag klickade pĂ„ lĂ€nken. Jag kör Firefox och Safari pĂ„ Mac OS X 1.3.9. Blir det sĂ„ hela tiden, eller dök det bara upp en gĂ„ng ? Nej, det Ă€r sĂ„ fortfarande. Jag fĂ„r upp en sida med gul border till vĂ€nster och den dĂ€r texten utspridd pĂ„ tvĂ€ren.
norcomp Postat 9 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 9 maj 2005 Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21' Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done. /index.asp, line 29 Ăr detta normalt? đ NĂ€r dök detta upp ? Gjorde du nĂ„tt speciellt Nja, jag klickade pĂ„ lĂ€nken. Jag kör Firefox och Safari pĂ„ Mac OS X 1.3.9. Blir det sĂ„ hela tiden, eller dök det bara upp en gĂ„ng ? Nej, det Ă€r sĂ„ fortfarande. Jag fĂ„r upp en sida med gul border till vĂ€nster och den dĂ€r texten utspridd pĂ„ tvĂ€ren. Har du lust att skicka en skĂ€rmdump ? info@norcomp.dk
Jungman (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 HallÄ! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen Àr http://www.spiral.se Ha det!
norcomp Postat 10 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 maj 2005 HallĂ„! Ja, jag har gjort samma sak innan jag visste detta... Inte meningen att konkurrera egentligen... Adressen Ă€r http://www.spiral.se Ha det! Men min e ju bĂ€ttre đ
Zatri Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Kanonbra! Lysande jobb. Jag har sjÀlv nyss startat ett projekt sÄ jag vet hur det Àr... Lite feedback: add.asp Àr untitled document. Keep up the good work!
kirtaphus Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 precis vad vi behöver nu nĂ€r dom förstört vendolin.. tydlig och bra fĂ€rger kan inte bli bĂ€ttre. lite konstig namn bara, vet inte om alla hittar dit.. men med lite spridning bland forum och diverse sidor kan de bli en hit. đ
Print Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Mycket bra! LĂ€gg ut en annons pĂ„ Vendolin om sajten. đ
Tokas Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Mycket bra! LĂ€gg ut en annons pĂ„ Vendolin om sajten. đ đđ
norcomp Postat 10 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 maj 2005 Mycket bra! LĂ€gg ut en annons pĂ„ Vendolin om sajten. đ đđ BĂ€ttre att ni annonserar pĂ„ min Kazzo och lĂ€gger en annons pĂ„ Vendolin med hĂ€nvisning till er annons pĂ„ Kazzo
dannepop (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 kanon! Vendolin har blivit vÀrdelöst sedan Annonsdirekt var dÀr och la sig i :-( Danne/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.