Jump to content
Annons

Bästa stället att få acapella


Hasselsnoken

Recommended Posts

Annons
HasseFX (oregistrerad)
7 minuter sedan sa Hasselsnoken:

Har du själv använt dig av fiverr för sådana här saker? Är det en säker sida?

Det har jag några gånger! Betalning via paypal! Pengarna dras inte förrän man godkänt "leveransen". Tydliga priser och leveranstider (som leverantören inte får avvika ifrån - en ev. försening behöver godkännas av beställaren ). Räkna med att lägga en liten extra slant för "tip" om du är nöjd, men även det är reglerat. Studera omdömena, men de som räknas som bäst är förstås dyrare.

Redigerat av HasseFX
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan sa HasseFX:

Det har jag några gånger! Betalning via paypal! Pengarna dras inte förrän man godkänt "leveransen". Tydliga priser och leveranstider (som leverantören inte får avvika ifrån - en ev. försening behöver godkännas av beställaren ). Räkna med att lägga en liten extra slant för "tip" om du är nöjd, men även det är reglerat. Studera omdömena, men de som räknas som bäst är förstås dyrare.

Blev du nöjd med resultatet?

Link to comment
Dela på andra sajter

HasseFX (oregistrerad)

Från "ganska ok" till "riktigt bra". Lyssna noga på exemplen om de passar i röst, stil och attityd, samt om det ingår eller kostar extra med alternativa tagningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

elek (oregistrerad)

Dyrare än Fiver men med riktigt bra resultat är Soundbetter.

Jag har använt tjänsten flera gånger och alltid fått riktigt bra resultat. Jag tror att det är Spotify som äger sidan numera.

Väl inne på sidan gå in på Explore om du är intresserad och sedan på male eller female singers. Lyssna på hur de låter och läs vilka betyg de har fått av de som anlitat dem. 

 https://soundbetter.com/

Redigerat av elek
Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan sa elek:

Dyrare än Fiver men med riktigt bra resultat är Soundbetter.

Jag har använt tjänsten flera gånger och alltid fått riktigt bra resultat. Jag tror att det är Spotify som äger sidan numera.

Väl inne på sidan gå in på Explore om du är intresserad och sedan på male eller female singers. Lyssna på hur de låter och läs vilka betyg de har fått av de som anlitat dem. 

 https://soundbetter.com/

Oj vad dyrt det var😋

Finns ju många bra på fiverr också och min budget är inte superhög🙁

Men tack för tipsen👍

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 6/21/2020 at 9:29 PM, Hasselsnoken said:

Har du själv använt dig av fiverr för sådana här saker? Är det en säker sida?

Absolut en säker sida. Sen är det som med allt annat, man får vad man betalar för

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...