Jump to content

Hasselsnoken

Medlem
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralt

About Hasselsnoken

  • Rank
    Nykomling

Profilinformation

  • Kön
    Man
  • Stad/plats
    Stockholm
  • Min utrustning
    Inte mycket
  • Intressen
    Avicii

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tydligen så dålig att ingen vill kommentera...
  2. Skulle behöva lite feedback på det här tracket. Ganska överarbetat och inte särskilt bra. Producerat i precis ett år. Hoppas ni inte ska tycka att den är alltför dålig.😊 https://m.soundcloud.com/user-29763063/the-other-side
  3. Tar till mig kritiken... Kicken då, tog jag i för mycket i eq:n?
  4. Tja, tja! Är tillbaka här igen med lite mer erfarenhet och undrar vad ni tycker om min senaste skapelse. Är ju ingenting superbra men kanske helt ok ändå? Btw så kan jag inte byta bild på låten. Händer inget när jag lägger in en bild. Någon som vet vad man gör? https://m.soundcloud.com/user-29763063/cloudy-sky
  5. Tack! Tar till mig kritiken till nästa gång😊
  6. Tja! Har producerat musik sedan mars i år. Det här låt jag jobbat med på i kanske 10 timmar just nu som senaste projekt. Jag undrar vad ni tycker, skulle gärna vilja ha lite feedback😋
  7. Tack, ska försöka lära mig så mycket som möjligt med de pluggar som finns i FL Studio innan jag köper en massa saker.
  8. Hmm ok. Så kunskap före Nexus, fattar. Fast sample packs då?
  9. Tack Något bra sample pack / vst att rekommendera?
  10. Vad är det bästa sättet att lära sig göra musik på när man är nybörjare? Har hört att det är att göra remakes på andra låtar, men då man saknarde plugins och sample packsen så verkar inte det som det roligaste. Eller ska man bara studera kända låtar så mycket som möjligt. Tacksam för svar
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.