Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kanske kör pÄ sol/vind-el?

Funkar inte till Rock,  du mÄste ha kÀrnkraft eller frÄn olja. Blir fasfel annars.   Till pop funkar ocksÄ vattenkraft.

+micken ska vara mot 12e bandet ffs! 

Redigerat av ONSatan
  • Haha 1
Postat (redigerat)

Redigerar. Jag ska frĂ„ga en person som garanterat vet bĂ€st. Återkommer med bĂ€ttre svar angĂ„ende just el-gitarr.

Redigerat av Atla Daga
LĂ€ste rubriken fel
Die Hard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
1 timme sedan, mixamannen said:

Du mÄste ha fantommatning pÄ svajarmen!

Och glöm inte Guran ocksÄ.

Redigerat av Die Hard
Postat

Hehe, 😉 kan bero pĂ„ gitarristen ocksĂ„.. allt hĂ€nger inte pĂ„ mikrofonen 🔌 . 🙂 Men jag ska frĂ„ga en som spelar gitarr pĂ„ heltid.

• Gilla 1
Postat

Axelremmen Àr i vÀgen, gitarren Àr stÀmd i c-dur och micken Àr vÀnd Ät fel hÄll !

• Haha 1
Postat

Citat frÄn en som spelar pÄ heltid:

”Tex med en shure SM 57. I kanten pĂ„ högtalar elementet. Riktat snett in mot konen. För ett hĂ„rdare ljud i mitten rakt in mot konen. Men jag anvĂ€nder första alternativet till 96%”.

• Gilla 1
Postat
8 timmar sedan, slejnard said:

Tack för alla tips! 😄 MĂ„ste testas ... 😉 

Jag tror jag vet felet; skruva pÄ volymratten. Jag brukar alltid glömma den jag ocksÄ.

• Haha 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.