Jump to content
Annons

Valborgs dags ;)


Cloudsurfer

Recommended Posts

Annons

Jag ska vara hemma hela helgen och bli frisk. Riktigt skojigt! 😳

Får dock lite tid över att se shindler's list. Gillar musiken och tror att det är den bästa film jag kommer att se. Har planerat att se den i typ 2 år. Dumt med höga förväntningar men lite njutning ska jag allt ha trots förkylningen 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
idag har jag och tre kompisar delat på 3 liter vin och 0.5 liter shots och en del blandad sprit. Fint som fan.

Imorrn är det champagnefrukost och körsång resten av dagen. Gött ä det!

Du o tre kompisar???

Det var inte mycket att skryta med. Jag har petat i mig samma mängd själv, o då har jag ändå jobbat hela kvällen.

& andra sidan har jag inga kompisar.

Men om nån är sugen så sitter jag på Lilla Torg imorgon. (läs ikväll)

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Har dragit i mig 2 glas rött och 5 white russian...lite snålt va? 😏

rödtjut å mjölkdrinkar. du läser häntextra, går powerwalking och är stammis i bingohallen också va? ;P

jävlar 😄..hur visste du det?... 😳

Redigerat av Duende
Link to comment
Dela på andra sajter

Bakis.

Börjar du på låten idag, eller? Så kan du lägga till imorgon och på måndag, då du antagligen kommer må sämre och sämre 🙂

Allt för att du åter igen ska kunna rösta lägsta betyg. 🙂

Därmed ej sagt att jag inte blir road av dem.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)
Spelning ikväll på restaurang Sjöhästen vid Hornstull med Josefin Glenmark 😱

lugn och trevlig valborg i musikens tecken =)

Snyggare än bra. Du skall spela antar jag?

Själv skall man på brasa med lillgrabben... ;-)

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir lugn hemmakväll, har slitit hela dagen med att hänga och stränga om gitarrerna, så jag behöver lite vila och några öl (ett par till)

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Jag har inga kompisar. Däremot har jag en väldigt trevlig och underbar sambo som jag ska vara hemma och mysa med. Kanske, men bara kanske, kliar jag katten under hakan också...och lyssnar på lite Beatles.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Bakis.

Börjar du på låten idag, eller? Så kan du lägga till imorgon och på måndag, då du antagligen kommer må sämre och sämre 😛

Allt för att du åter igen ska kunna rösta lägsta betyg. 😛

Därmed ej sagt att jag inte blir road av dem.. :rolleyes:

hahaha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på Globen och glodde på Paul Rodgers och Queen. Inte illa må jag säga. Brian May lirar fortfarande gura som hin håle själv och Paul R. har en grymmare pipa än Freddie Mercury, även om han inte är någon Freddie i övrigt. Mycket 70-tal. Dom började med "Tie your mother down" och mörsade sen igenom hela repertoaren kryddat med lite Rodgerslåtar typ "Can't get enough of your love", "Alright now" och "Feel like makin love". Creshendo med "Bohemian rhapsody", en duett med inspelad video-Freddy och Rodgers och May fladdrar över gitarrhalsen i solot så att man nästan börjar grina. Okej, jag gissar att det var en annan grej när dom var här '75, men som valborgsalternativ så var det tungt!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan gjorde slut, jag fick sköta om en polare i ambulansen, jag blev dyngfull och gjorde mig osams med de flesta av mina vänner, jag vaknar bakfull och sörjer.

Livet är bra taskigt ibland.

Shit vad jobbigt.

Själv åkte jag tåg större delen av valborgsmässoafton(kvällen alltså), men hann ändå med lite brasa och fyrverkerier i växjö när jag väl kom fram. Tidigare under dagen, lite demonstrationer (fel dag, ja) och en fika med Olsberg (trevligt ställe Björn, men dyrt 🙂).

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...