Jump to content
Annons

Skulle behöva hjälp med feeback!


Recommended Posts

Tjena!

Jag har under runt 1 år producerat musik, främst elektronisk dansmusik då. Jag känner att jag börjar komma till en punkt då jag behöver ha någon utifrån som kan ge mig tips och råd om hur jag går vidare i min utveckling. Jag tycker själv att mina låtar börjar bli helt ok men att något saknas eller vad man ska säga. Kan inte sätta fingret på vad det är. Väldigt tacksam för lite feedback.

Här är en av mina senare låtar: https://soundcloud.com/enage-official/enage-galvanize-original-mix

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är inte så bra på just house/EDM (ursäkta mig om jag använder begreppen i fel benämning) men jag tycker det låter bra! 🙂 Det jag skulle kunna önska är lite mer "utveckling" i musiken. Upprepningar i sig är inget fel på, men att lägga in något mer längre fram i låten. Sen har jag även ett tips till framtiden, nämligen att du ställer dig upp och försöker hitta feelingen i låten, kanske dansa lite, för att testa hur dansvänlig den är.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...