Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted
Formulerar mig lite annurlunda...

Är det någon som har Authorization code till protools le 6.1?

/Tack för alla svar 😳

Nog inte rätt ställe att lägga ut en sån förfrågan!

Posted

Inget med censur att göra.

Koden är personlig. Ger du ut din bankomat kod? 😳

Posted
Inget med censur att göra.

Koden är personlig. Ger du ut din bankomat kod? 😳

Nä, men det är inlägg som har censurerats och det stod inga koder i dom inläggen. Bara diskussion om hur det hela ligger till. 😄

Posted

Det verkar riktigt struligt det här. Ok... Ska jag ta kontakt med digidesign, är dom villiga att ge mig en PC version av protools?

Om jag laddar ner ASIO drive. Kan jag köra digi 001:an med annan mjukvara då?

Posted
Nä, men det är inlägg som har censurerats och det stod inga koder i dom inläggen. Bara diskussion om hur det hela ligger till. 🙂

Inga koder i sig, men i inläggen uppmanades det till att dessa koder skulle spridas. Det är inte tillåtet enligt våra forumregler. Därav raderingen.

Posted
Det verkar riktigt struligt det här. Ok... Ska jag ta kontakt med digidesign, är dom villiga att ge mig en PC version av protools?

Om du har problem med din licens, men programmet eller med hårdvaran från Digidesign, kontakta deras supportavdelning eller titta på deras hemsida - klicka på Support och använd förslagsvis Answerbase och sök på ordet "Authorization".

Mvh

.björn.