Jump to content
Annons

Min andra singel, vad tycker ni?


iwanttobreakfree

Recommended Posts

Valde att köra en helt annan stil än vad jag brukar göra, nämligen trap/hip hop.

Brukar vanligen köra på pop/soul, skulle vara trevligt med lite feedback. Vad bör jag tänka på? Vad saknas och vad är bra?

https://www.youtube.com/watch?v=sqRFgrC34no

Vad tycker ni?

Har även gjort lyrics videon själv.

Redigerat av iwanttobreakfree
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Riktigt bra, något jag skulle kunna tänka mig att lyssna på helt klart. Vet inte vad som skulle ha kunnat gjorts annorlunda, det är ju trots allt din låt och det låter som att du lyckats få fram den som du ville. Mer sånt!

Tack så hemskt mycket!!

Känner nästan att jag börjar hitta min stil nu..

sjöng ju rock engång i tiden och då tyckte många här att jag var hopplös, men en fisk kan ju inte klättra på ett träd, handlar om att hitta rätt 😆

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i låten, dock ej genomgående men på rätt ställen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals på Mother fuckin' headshot! !

Keep up the good work matey!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls illa. Inte min typ av musik men fick bara tanken om djup bas i bakgrunden i låten, dock ej genomgående men på rätt ställen. Kanske en aaanigens mer tryck/back vocals på Mother fuckin' headshot! ! ������

Keep up the good work matey!

Tack så mycket! Nej inte heller min egentligen, men alltid kul att testa på något nytt:)

Jo det tyckte jag också, men när vi väl prövade att lägga till vocals där för att få ett tryck lät det sämre enligt mig.

Men det är ju en smaksak

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...