Jump to content
Annons

Hallåj Studio Forum !


Mixningskonsulten (oregistrerad)

Recommended Posts

Mixningskonsulten (oregistrerad)

Hej hej !

Jag är en låtskrivare/producent från norrland som bott i Stockholm i några år nu. Jag delar studio här i stan med två andra som också kommer från samma ställe. Har bl a studerat utbildningen Musikmakarna, men har hållit på med musikproduktion sen barnsben.

Som många andra så är jag också "nygammal" på det här forumet (fast vara några år sedan jag var aktiv här senast). Men tänkte att det är bättre med en fresh start under samma namn som min verksamhet. Ingen aning hur forumet är idag, men jag tyckte det var ett rätt trevligt ställe och lätt att knyta nya kontakter.

När jag känner för det kommer jag slänga in något inlägg här då och då under min fritid. Jag har tydligen redan gjort 5 inlägg (inkls denna).. *Whoohoo!*

Utan att göra för mycket reklam 😛 så kan jag passa på att nämna att om du vill få ljudteknisk hjälp (och dylikt) med dina projekt, så är du varmt välkommen att besöka min hemsida som finns i min signatur!

Redigerat av Mixningskonsulten
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...